Match day!

Club start met: Mignolet - Mata - Mitrovic - Deli - Ricca - Rits - Vormer - Vanaken - Diatta - Okereke - Dennis

Evaluatie Zomertransfers 2019

Transfergeruchten uit de media, namedropping, forumscouting, etc

Moderator: Moderators

Hoeveel op 10 voor de Zomertransfers?

0
3
0%
1
0
Geen stemmen
2
3
0%
3
1
0%
4
1
0%
5
9
1%
6
5
1%
7
67
10%
8
283
42%
9
267
39%
10
40
6%

Totaal aantal stemmen: 679

quagmire
Oldie
Oldie

Re: Evaluatie Zomertransfers 2019

Bericht door quagmire » 07 sep 2019, 18:19

Hans Supermans schreef:
07 sep 2019, 16:19
Gratchski schreef:
07 sep 2019, 16:11
Hans Supermans schreef:
06 sep 2019, 16:57
Guarin transfervrij halen aub. :oops:
Zou wel nog een schoontje zijn ja.
Nog liever Gibson eigenlijk.
:confused:

Hans Supermans
Oldie
Oldie

Bericht door Hans Supermans » 07 sep 2019, 18:29

quagmire schreef:
07 sep 2019, 18:19
Hans Supermans schreef:
Gratchski schreef:
07 sep 2019, 16:11

Zou wel nog een schoontje zijn ja.
Kon voor zijn depressie echt goed voetballen, hoor. Gaat zich echt kunnen schikken als backup om nog eens CL te kunnen spelen, hoor.

merret
Oldie
Oldie

Bericht door merret » 07 sep 2019, 19:13

Zo‘n fin-de-carrière’s ver weghouden.

maxkerel
Oldie
Oldie

Bericht door maxkerel » 08 sep 2019, 07:57

Hans Supermans schreef:
07 sep 2019, 18:29
quagmire schreef:
Hans Supermans schreef:

Kon voor zijn depressie echt goed voetballen, hoor. Gaat zich echt kunnen schikken als backup om nog eens CL te kunnen spelen, hoor.
Gibson, enfin nu Hans.

Guarin tot daar aan toe.

Hans Supermans
Oldie
Oldie

Bericht door Hans Supermans » 08 sep 2019, 08:18

maxkerel schreef:
08 sep 2019, 07:57
Hans Supermans schreef:
quagmire schreef:

Gibson, enfin nu Hans.

Guarin tot daar aan toe.
Voor de rol die we zoeken? So-wie-so.

Contract van 1 jaar.

Gratchski
Senior Member
Senior Member
Vak: 313

Bericht door Gratchski » 08 sep 2019, 09:47

Hans Supermans schreef:
08 sep 2019, 08:18
maxkerel schreef:
08 sep 2019, 07:57
Hans Supermans schreef:

Gibson, enfin nu Hans.

Guarin tot daar aan toe.
Voor de rol die we zoeken? So-wie-so.

Contract van 1 jaar.
Kan ik wel begrijpen :)

Sigma
Senior Member
Senior Member

Bericht door Sigma » 08 sep 2019, 11:29

Hoe komt het dat Holtby vrij is?

Of beter: waarom heeft HSV zijn contract niet verlengd? Speelde daar toch nog veel afgelopen seizoen? Vooral financieel vermoed ik dus?

MaxJack
Oldie
Oldie
Vak: 214

Bericht door MaxJack » 08 sep 2019, 11:32

Holtby altijd halen.

Renny
Oldie
Oldie

Bericht door Renny » 08 sep 2019, 11:33

allez, en nu allemaal FM afsluiten

Hans Supermans
Oldie
Oldie

Bericht door Hans Supermans » 08 sep 2019, 12:05

Renny schreef:
08 sep 2019, 11:33
allez, en nu allemaal FM afsluiten
Rennnyyyyyyyyy

Rockabilly
Newbie
Newbie

Bericht door Rockabilly » 10 sep 2019, 18:44

Mag ik concluderen dat deze rubriek op pagina 957 stilaan aan het doodbloeden is?

Renny
Oldie
Oldie

Bericht door Renny » 10 sep 2019, 18:49

Rockabilly schreef:
10 sep 2019, 18:44
Mag ik concluderen dat deze rubriek op pagina 957 stilaan aan het doodbloeden is?
Afbeelding

Digress
Oldie
Oldie

Bericht door Digress » 10 sep 2019, 18:50

Renny schreef:
10 sep 2019, 18:49
Rockabilly schreef:
10 sep 2019, 18:44
Afbeelding
Ah den Roberto

Fran
Oldie
Oldie

Bericht door Fran » 11 sep 2019, 00:32

Allez, nonkel Fran zal zijn mening eens geven over de tranferperiode. Kinderen, verzamel u allen rond nonkel Fran zijne zetel. Bamin, kan jij nog een koffietje halen voor de nonkel? Zwart, zoals nonkel Fran zijn vrouwen het liefst heeft.

De transferperiode was meer dan geslaagd. Al vertrokken spelers werden meer dan degelijk vervangen, en er werd flink wat kwaliteit aangekocht.

Hoe we erin geslaagd zijn Simon Deli te ontdekken en te halen voor 2,5 miljoen voor alle andere ploegen in de Benelux is me een raadsel. Dit is een ongelofelijk straffe transfer gebleken al. Af en toe opletten dat het licht niet uitgaat, maar ik vind hem op dit moment beter dan Denswil. Deli krijgt een duim omhoog.

Over Odilon kan ik nog niets zeggen, want kan hem niet inschatten. Een talent erbij halen die loss geht op de bank elke keer we scoren, moedig ik enkel maar aan natuurlijk. Odilin krijgt ook een duim omhoog.

Ook een duim omhoog voor Ricca. Ik ben zeer blij dat we die aangekocht hebben, want zijn kwaliteit is na drie matchen al duidelijk en het kan niet verbazen dat de smurfen beter begonnen voetballen toen deze baas eraf moest nadat zijn poging om een smurf te mollen helaas mislukte. Achterlijke apen die zeggen dat Ricca “gene goeie is want ahja hij kon niet naar Primera division in Spanje” vergeten dat wij ons loonplafond serieus naar boven hebben getrokken. Ik vermoed dat ook heel sterk dat deze krijger met kanonskogel in de linkervoet hier dikkere knaken telt dan bij de middenmoot in Spanje. Het is hem gegund, heerlijke speler.

Sobol moet mij nog overtuigen en vind ik vaak te onzeker acteren. Heeft ook veel fouten nodig. Hier had ik liever een Belgische speler of een jonge gast gezien. Daarom voor Sobol voorlopig een duim naar beneden.

Balanta kan ik nog niet beoordelen, maar het ziet er een stevig baasje uit. Bovendien een rugnummer gekozen dat verwijst naar zijn favoriete forum, dus duim omhoog.

Amedee Sagna kan ik ook nog totaal niet beoordelen. Jong talent krijgt achter een duim omhoog van nonkel Fran.

Percy Tau krijgt natuurlijk ook een duim omhoog, al mag hij dringend wat beter verdedigen. Zijn Zuid-Afrikaans gevolg dat onmiddellijk alle mauven ging uitschijten krijgt eveneens een duim omhoog.

David Okereke, onze duurste inkomende transfer ooit, heb ik tot op heden een dubbel gevoel bij. Hij speelt niet kwaad en heeft ze al vlotjes binnen gelegd, maar ik heb het gevoel dat die nog moet ontploffen. Duim omhoog, hopelijk twee duimen binnenkort.

Mbayebeast Diagne krijgt de duim omhoog natuurlijk. Middelvinger naar de mauven, hier een omeletje weg werken terwijl de mauven in Bxl-Zuid staan te zoeken en vervolgens interviews doen over Club als beste club in België, dan zit je meteen in het hart van nonkel Fran. Dit is een speler waar ik nu al van weet dat het zwart of wit gaat zijn. Ik verwacht veel discussie in zijn topic. Ik ben echter nu al team Mbayebeast.

Simon Mignolet is natuurlijk twee duimen omhoog. Soms kijk ik overdag op transfermarkt om zeker te zijn dat ik niet aan het dromen was en dat hij nog altijd bij ons zit. Waanzinnige transfer. Ongelofelijk knap gedaan van onze Club.

Contractverlengingen Diatta, Dennis en natuurlijk van Hansie krijgen van mij ook alle duimen omhoog. Ik ben tegen Devwoe-uitspraken, maar dit is echt heel straf dat we deze drie rakkers langer aan ons gebonden hebben. Nog meer kudos voor ons bestuur.

Uitgaande transfers krijgen grotendeels de duim omhoog. Het is goed dat Amrabat, Letica, Rezaei, Decarli, Luan Peres, Hubert en Vanlerberghe weg zijn want zijn hadden hier geen plaats meer. Poulain vind ik jammer dat die geen contractverlenging heeft willen tekenen, en Cools, Vlietinck en Vossen hadden ook een seizoen elders mogen spelen van mij. Verder natuurlijk zeer mooie bedragen geïncasseerd.

Alles opgeteld is dit op dit moment de strafste transferperiode ooit geweest voor mij, maar ze was niet helemaal perfect. Daarom een dikke 9 op 10. Goed gedaan Manaars en Zweethond.

Renny
Oldie
Oldie

Bericht door Renny » 11 sep 2019, 08:56

Rilatine gepakt gisterenavond, Franneman?

Jack Frost
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door Jack Frost » 11 sep 2019, 09:23

Manaars hihi

Herceg Medo
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door Herceg Medo » 11 sep 2019, 09:58

Fran schreef:
11 sep 2019, 00:32
Allez, nonkel Fran zal zijn mening eens geven over de tranferperiode. Kinderen, verzamel u allen rond nonkel Fran zijne zetel. Bamin, kan jij nog een koffietje halen voor de nonkel? Zwart, zoals nonkel Fran zijn vrouwen het liefst heeft.

De transferperiode was meer dan geslaagd. Al vertrokken spelers werden meer dan degelijk vervangen, en er werd flink wat kwaliteit aangekocht.

Hoe we erin geslaagd zijn Simon Deli te ontdekken en te halen voor 2,5 miljoen voor alle andere ploegen in de Benelux is me een raadsel. Dit is een ongelofelijk straffe transfer gebleken al. Af en toe opletten dat het licht niet uitgaat, maar ik vind hem op dit moment beter dan Denswil. Deli krijgt een duim omhoog.

Over Odilon kan ik nog niets zeggen, want kan hem niet inschatten. Een talent erbij halen die loss geht op de bank elke keer we scoren, moedig ik enkel maar aan natuurlijk. Odilin krijgt ook een duim omhoog.

Ook een duim omhoog voor Ricca. Ik ben zeer blij dat we die aangekocht hebben, want zijn kwaliteit is na drie matchen al duidelijk en het kan niet verbazen dat de smurfen beter begonnen voetballen toen deze baas eraf moest nadat zijn poging om een smurf te mollen helaas mislukte. Achterlijke apen die zeggen dat Ricca “gene goeie is want ahja hij kon niet naar Primera division in Spanje” vergeten dat wij ons loonplafond serieus naar boven hebben getrokken. Ik vermoed dat ook heel sterk dat deze krijger met kanonskogel in de linkervoet hier dikkere knaken telt dan bij de middenmoot in Spanje. Het is hem gegund, heerlijke speler.

Sobol moet mij nog overtuigen en vind ik vaak te onzeker acteren. Heeft ook veel fouten nodig. Hier had ik liever een Belgische speler of een jonge gast gezien. Daarom voor Sobol voorlopig een duim naar beneden.

Balanta kan ik nog niet beoordelen, maar het ziet er een stevig baasje uit. Bovendien een rugnummer gekozen dat verwijst naar zijn favoriete forum, dus duim omhoog.

Amedee Sagna kan ik ook nog totaal niet beoordelen. Jong talent krijgt achter een duim omhoog van nonkel Fran.

Percy Tau krijgt natuurlijk ook een duim omhoog, al mag hij dringend wat beter verdedigen. Zijn Zuid-Afrikaans gevolg dat onmiddellijk alle mauven ging uitschijten krijgt eveneens een duim omhoog.

David Okereke, onze duurste inkomende transfer ooit, heb ik tot op heden een dubbel gevoel bij. Hij speelt niet kwaad en heeft ze al vlotjes binnen gelegd, maar ik heb het gevoel dat die nog moet ontploffen. Duim omhoog, hopelijk twee duimen binnenkort.

Mbayebeast Diagne krijgt de duim omhoog natuurlijk. Middelvinger naar de mauven, hier een omeletje weg werken terwijl de mauven in Bxl-Zuid staan te zoeken en vervolgens interviews doen over Club als beste club in België, dan zit je meteen in het hart van nonkel Fran. Dit is een speler waar ik nu al van weet dat het zwart of wit gaat zijn. Ik verwacht veel discussie in zijn topic. Ik ben echter nu al team Mbayebeast.

Simon Mignolet is natuurlijk twee duimen omhoog. Soms kijk ik overdag op transfermarkt om zeker te zijn dat ik niet aan het dromen was en dat hij nog altijd bij ons zit. Waanzinnige transfer. Ongelofelijk knap gedaan van onze Club.

Contractverlengingen Diatta, Dennis en natuurlijk van Hansie krijgen van mij ook alle duimen omhoog. Ik ben tegen Devwoe-uitspraken, maar dit is echt heel straf dat we deze drie rakkers langer aan ons gebonden hebben. Nog meer kudos voor ons bestuur.

Uitgaande transfers krijgen grotendeels de duim omhoog. Het is goed dat Amrabat, Letica, Rezaei, Decarli, Luan Peres, Hubert en Vanlerberghe weg zijn want zijn hadden hier geen plaats meer. Poulain vind ik jammer dat die geen contractverlenging heeft willen tekenen, en Cools, Vlietinck en Vossen hadden ook een seizoen elders mogen spelen van mij. Verder natuurlijk zeer mooie bedragen geïncasseerd.

Alles opgeteld is dit op dit moment de strafste transferperiode ooit geweest voor mij, maar ze was niet helemaal perfect. Daarom een dikke 9 op 10. Goed gedaan Manaars en Zweethond.
Puur om de pagina gaande te houden he Fran:
Op basis van wat geef je Sagna, Odilon duimen omhoog en Sobol een duim naar beneden?
Sobol is aanvallend en opbouwend momenteel de betere van Ricca die dan weer verdedigend en op vlak van persoonlijkheid sterker is, en de Oekraïner viel eigenlijk nog geen enkele keer door de mand. Draait gewoon mee met de rest van de ploeg.
Kan het dat je hem gewoon afrekent op z'n wat saaiere uitstraling?

Jurgenfcb
Newbie
Newbie

Bericht door Jurgenfcb » 11 sep 2019, 12:50

Zal mijn beoordeling ook eens neerschrijven
Uiteraard zeer tevreden over de voorbije transferperiode.
Als ik punten moet geven zou ik 8,5/10 geven.
In deze kern zitten voor mij toch 2 problemen die niet aangepakt werden.
1) Is het gekende probleem op het middenveld. Het is echt wel rekenen en hopen dat Vormer en Vanaken niet uitvallen omwille van blessures en/of schorsingen. Ik vind een middenveld met Balanta, Rits, Vormer, Vanaken en met veel goede wil Schrijvers toch net iets te weinig. Een extra optie is geen overbodige luxe. Of het moet zijn dat het bestuur/trainer hiervoor op iemand uit de jeugd rekent?
2) De rechtsachter: Vergelijkbaar met punt 1 ook hier met je hopen en rekenen dat Mata fit blijft. Want achter hem volgt echt wel het grote niets. Cools geeft (momenteel) geen teken van beterschap en Vlietinck is ook gewoon te plat. Beide kunnen wel eens een wedstrijd depanneren, maar je mag er niet aan denken dat je Mata een 6-tal weken moet missen.

Voor de rest echt wel tevreden over de voorbije transferperiode.
In de spits zit je met Okereke die zijn kunnen al laten zien heeft en echt een potentieel heeft dat pakken boven onze JPL ligt. Met Diagne werd het targetman profiel gehaald en Openda als speler uit eigen jeugd die zeker zijn minuten kan en gaat maken.
Op de flanken werd Tau bij gehaald, een extra optie mocht maar Okereke kan je eventueel daar ook eens zetten.
Met Mignolet werd de doelmannenkwestie eindelijk aangepakt.
Met Deli zijn we Denswil al compleet vergeten. Al vrees ik dat soms het licht eens uitgaat. Al is Deli wel een absolute meerwaarde.
Ricca een absolute verademing op de linksachter. Knap dat we zo’n speler ook gewoon naar hier kunnen halen.
Zijn back-up Sobol is zeker ok. Moet mij ook nog wat overtuigen maar zal hier in onze competitie ook wel zijn waarde hebben.
Balanta lijkt mij ideaal profiel op de 6. Opgelucht dat Club het risico niet genomen heeft met Wanyama.
Odillon kan ik nog niets over zeggen.

Ook uitgaand is er goed werk geleverd. Wesley werd voor een recordbedrag verkocht. Voor Danjuma werd ook wel het maximale eruit gehaald 18m + extra? Voor een speler die de helft in de lappenmand lag en nu ook weer out is met een ‘vreemde’ blessure.
Spelers als Rezaei, Hubert (die ik toch niet naar Cercle liet gaan), Vanlerberghe, ... zijn verkocht of verhuurd.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Fran
Oldie
Oldie

Bericht door Fran » 11 sep 2019, 17:13

Renny schreef:
11 sep 2019, 08:56
Rilatine gepakt gisterenavond, Franneman?
Geen idee wat haar voornaam was Renmans

Ruud
Newbie
Newbie

Bericht door Ruud » 11 sep 2019, 22:41

Geen idee hoe sommigen die transferperiode tot op de komma nauwkeurig kunnen inschatten. Heel wat spelers hebben we zelfs nooit zien spelen. Zeker die Afrikanen die we misschien dit jaar niet aan het werk zullen zien, maar evengoed later voor een 10voud verkocht worden. Het doet me wel plezier dat we er aan denken zo'n spelers te halen voor de toekomst.
Ik weet ook niet of we Denswil, Wesley en Nakamba beter hebben kunnen vervangen.
Anderzijds, met 60 miljoen inkomsten en 2de CL op 2 jaar... wat moet het verwachtingspatroon wel niet zijn? Ik kan daar echt niet op antwoorden.
Balans lijkt me hoedanook OK, al had ik er graag een RB bij. Ik denk dat Mata niet helemaal het juiste profiel is, en hij is dan nog de eerste keuze. Eigenlijk zou een Vlietinck of Cools niet aan de bak mogen komen dit jaar.

Nescio
SN3 Member van het Jaar
SN3 Member van het Jaar

Bericht door Nescio » 13 sep 2019, 00:00

Kent bevestigt dat hij tien dagen geleden zo goed als op de vlieger richting Club zat tot Rangers plots ook een akkoord had. Zijn voorkeur lag duidelijk altijd bij Rangers.

https://www.scotsman.com/sport/football ... -1-5003502

Fran
Oldie
Oldie

Bericht door Fran » 13 sep 2019, 00:34

Nescio schreef:
13 sep 2019, 00:00
Kent bevestigt dat hij tien dagen geleden zo goed als op de vlieger richting Club zat tot Rangers plots ook een akkoord had. Zijn voorkeur lag duidelijk altijd bij Rangers.

https://www.scotsman.com/sport/football ... -1-5003502
“My heart was set on Rangers”

Gewoon eens op de website van Club gekeken en beseft dat hij veruit de kleinste pisseloe van de ploeg zou hebben ja

Dwazen aap, kan niet anders dan een rostekop zijn die zijn haar verft

Ardee
Senior Member
Senior Member

Bericht door Ardee » 13 sep 2019, 10:27

Was Diagne dan eigenlijk nog gekomen, als Kent had getekend? Zijn misschien andere posities, maar door de komst van Diagne zal Okereke veel op de flank te vinden zijn. Stel je voor dat die Kent hier ook nog had gezeten.

Digress
Oldie
Oldie

Bericht door Digress » 13 sep 2019, 10:30

Ardee schreef:
13 sep 2019, 10:27
Was Diagne dan eigenlijk nog gekomen, als Kent had getekend? Zijn misschien andere posities, maar door de komst van Diagne zal Okereke veel op de flank te vinden zijn. Stel je voor dat die Kent hier ook nog had gezeten.
Tuurlijk was die Diagne nog gekomen dan, heeft niks te zien met die transfer.

Eigenlijk komen we nu ook gewoon een linkerflank tekort. Zo'n type Danjuma.

Rafiki
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door Rafiki » 13 sep 2019, 10:35

Diagne had al getekend wanneer Kent zat te wachten om richting België te vliegen.