Transfergeruchten (24/01)

- Club zou 2.5 miljoen euro voor Gonçalo Cardoso te veel vinden, de transfer is nog onzeker (HLN)

- Target Szymon Zurkowski tekent voor 4miljoen bij Fiorentina (Italiaanse & Poolse pers)

Ploeg van 't as: sirkultje

Ander Belgisch voetbalnieuws

Moderator: Moderators

MaxJack
Oldie
Oldie
Vak: 214

Re: Ploeg van 't as: sirkultje

Bericht door MaxJack » 10 jan 2019, 19:18

Enkel voor mensen die aangesloten zijn bij een supp club. Geen losse tickets voor eender wie blijkbaar

fcb
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door fcb » 10 jan 2019, 19:28

MaxJack schreef:
10 jan 2019, 19:18
Enkel voor mensen die aangesloten zijn bij een supp club. Geen losse tickets voor eender wie blijkbaar

Supp clubs gaan geen 7000 kaarten kunnen verkopen e. Dat moet sowieso ook vrije verkoop zijn.

Alakazam
Senior Member
Senior Member
Vak: 315

Bericht door Alakazam » 10 jan 2019, 19:32

MaxJack schreef:
Toch wel, ook vrije verkoop aan het loket in Brugge hoor, maar dan krijg je geen punten voor de ranglijst voor uitmatchen.

ollie
Senior Member
Senior Member

Bericht door ollie » 10 jan 2019, 19:47

MaxJack schreef:
Pardon wukke zever zou dat zijn. De zuid zit er telkens vol

MaxJack
Oldie
Oldie
Vak: 214

Bericht door MaxJack » 10 jan 2019, 20:28

Alakazam schreef:
10 jan 2019, 19:32
MaxJack schreef:
Toch wel, ook vrije verkoop aan het loket in Brugge hoor, maar dan krijg je geen punten voor de ranglijst voor uitmatchen.
Dan hebben ze mij een goeien wijsgemaakt.

Merci matjes voor de duiding! Sowieso aanwezig!

Ares
Newbie
Newbie

Bericht door Ares » 10 jan 2019, 21:05

MaxJack schreef:
10 jan 2019, 20:28
Alakazam schreef:
10 jan 2019, 19:32
MaxJack schreef:
Dan hebben ze mij een goeien wijsgemaakt.

Merci matjes voor de duiding! Sowieso aanwezig!
Zouden er morgen of maandag al verkopen aan de loketten bij Club. Wel zeker eens navragen bij de dienst ticketing alvorens je gaat.

harkie15
Oldie
Oldie

Bericht door harkie15 » 11 jan 2019, 12:54

En ?
Is er nu al nieuws over die overname van Monaco ?

timmy2002
Oldie
Oldie

Bericht door timmy2002 » 11 jan 2019, 13:24

harkie15 schreef:
11 jan 2019, 12:54
En ?
Is er nu al nieuws over die overname van Monaco ?
10 januari was de datum tot wanneer het bod van de investeerder LPF geldig was: wanneer dit dan wordt bekendgemaakt :dkn:
Dus nog geen nieuws over de overname van AS Monaco, maar wel "gerechtelijk nieuws".

Voorzitter Rybolovlev die er wordt van verdacht in een rechtszaak tegen hem gevoerd door een Zwitserse kunsthandelaar Ivan Bouvier, Monegaskische magistraten te hebben "benaderd", heeft geprobeerd via het "Cour de Révision" van Monaco, een vitaal bewijsstuk (IPhone) waarop bewijzen voor de feiten zouden zijn gevonden, te wraken als bewijsstuk uit het onderzoek en werd teruggefloten.

De beschuldigingen in deze zaak luidden "complicité d'atteinte au droit au respect à la vie privée" & "trafic d'influence actif" et de "corruption active"

Hierna het Zwitserse laatste nieuws van gisteren.
Yves Bouvier espère bien être sauvé par un iPhone

La justice monégasque autorise l'utilisation d'une pièce clef du dossier. Le magnat russe accusant le marchand d’art ira à la Cour européenne pour mettre la main sur ce maudit portable.

«Au regard de ce que disent ces pièces accablantes, il n’est plus envisageable de poursuivre Yves Bouvier à Monaco comme à Genève», exulte David Bitton, principal avocat du marchand d’art genevois accusé par un magnat russe d’une escroquerie tentaculaire sur des dizaines de toiles de maîtres.

Derrière cet espoir que le scandale fasse pschitt, un simple iPhone. Son contenu pourra bien être utilisé dans une enquête parallèle à cette supposée arnaque, a confirmé mardi la Cour de révision de Monaco, épicentre de toute l’affaire.

Cette seconde enquête vise à faire la lumière sur les soupçons de trafic d’influence et de corruption auxquels font face depuis plus d’un an, sur le Rocher, Dmitri Rybolovlev, le propriétaire de l’AS Monaco, et sa conseillère. Dans cette procédure, les milliers de SMS échangés il y a quatre ans par l’avocate du magnat – notamment avec le ministre de la Justice d’alors – pourraient jouer un rôle clef. Surtout depuis que les tribunaux viennent de balayer la requête déposée par l’ex-oligarque et son avocate afin de faire reconnaître l’illégalité de l’exploitation de ce téléphone.

La décision de mardi «laisse intactes les preuves du comportement singulier d’un oligarque russe qui se prétendait victime», se réjouit l’avocat genevois d’Yves Bouvier. Au départ pourtant, ce portable était censé représenter une carte maîtresse du Russe face à Yves Bouvier.

Retour en avril 2015, au début de l’affaire. Tetiana Bersheda, l’avocate du magnat, remet à la justice l’enregistrement – réalisé avec cet iPhone – d’une associée du marchand d’art, Tania Rappo. La conversation de dix minutes vise à prouver la malhonnêteté des deux comparses. Après un long silence, les autorités monégasques exigeront de nouveau ce portable, début 2017. Dans un autre but. Quelques mois plus tard, la fuite des SMS qu’il contient fera scandale.

Dans l’entourage du milliardaire, on regrette que le fond de l’affaire ne soit pas traité – une escroquerie à hauteur de près d’un milliard de francs. «Des données ont été extraites du portable d’Yves Bouvier et Tania Rappo en 2015 mais les autorités en charge de l’instruction refusent que nous y ayons accès, pourquoi?», s’interroge Dmitry Chechkin, porte-parole de Dmitri Rybolovlev.

Les défenseurs de l’ex oligarque assurent qu’ils iront devant la Cour européenne des droits de l’homme pour faire constater «la violation des droits fondamentaux des justiciables» dans ce volet de l’affaire. Et afin de faire oublier cet iPhone maudit, qui pourrait bien valoir un milliard.
https://www.24heures.ch/economie/Yves-B ... y/18402023

Ook nog op https://www.rtl.be/info/monde/europe/la ... 90118.aspx

cis19
Senior Member
Senior Member
Vak: 424

Bericht door cis19 » 11 jan 2019, 13:32

los van de overname zou dit ook wel eens de doodsteek van de buren kunnen betekenen want als onze mafiabaas inderdaad een kleine 900 miljoen euro mag ophoesten zou dit wel eens kunnen betekenen dat hij eieren voor zijn geld kiest en enkel nog Monaco behoudt en alle verlieslatende filialen afstoot. Of een incentieve voor hem om de ganse boel te verkopen en te verdwijnen uit Monaco want uit het bovenstaande kan je ook concluderen dat ze liever zijn hielen dan zijn tenen zien in het prinsendom. Er zijn trouwens nog andere zonnige plaatsen op de wereldbol waar hij met zijn geld aan een minimaal belastingtarief kan rentenieren

timmy2002
Oldie
Oldie

Bericht door timmy2002 » 11 jan 2019, 13:39

cis19 schreef:
11 jan 2019, 13:32
los van de overname zou dit ook wel eens de doodsteek van de buren kunnen betekenen want als onze mafiabaas inderdaad een kleine 900 miljoen euro mag ophoesten zou dit wel eens kunnen betekenen dat hij eieren voor zijn geld kiest en enkel nog Monaco behoudt en alle verlieslatende filialen afstoot. Of een incentieve voor hem om de ganse boel te verkopen en te verdwijnen uit Monaco want uit het bovenstaande kan je ook concluderen dat ze liever zijn hielen dan zijn tenen zien in het prinsendom. Er zijn trouwens nog andere zonnige plaatsen op de wereldbol waar hij met zijn geld aan een minimaal belastingtarief kan rentenieren
De Rus ontvluchtte halverwege december idd al Monaco en heb nergens gelezen dat hij al terug zou zijn uit Moskou ....
En in november was Le Prince Albert II not amused ....
https://www.sofoot.com/le-prince-albert ... 62832.html

cis19
Senior Member
Senior Member

Bericht door cis19 » 11 jan 2019, 13:47

ze zullen hem natuurlijk niet zomaar buiten bonjouren bij as Monaco want alhoewel albert wrschlk een serieuze spaarboek heeft zie ik hem niet onmiddellijk l'AS overnemen. Verwacht wel als hij effectief veroordeeld wordt dat er zachte dwang zal uitgeoefend worden om hem naar de uitgang annex overname te begeleiden. De grimaldi's zijn ook niet rijk geworden door naarstig in de fabriek te werken, maar ze hebben een imago naar de buitenwereld op te houden en een voetbalclub geleid door een veroordeelde misdadiger zal daar waarschijnlijk niet in thuishoren.

cis19
Senior Member
Senior Member

Bericht door cis19 » 11 jan 2019, 13:52

een fervent sukkel supporter wist mij te vertellen dat een verkoop van Monaco door hun mafiabaas zelfs niet zo slecht zou zijn want dan zou hij zich volledig op sukkeltje kunnen concentreren. En dan het riedeltje over de onbeperkte geldstromen naar hun ploegje. Zou soms toch denken dat merendeel van hun supporters op 28 December geboren zijn.

timmy2002
Oldie
Oldie

Bericht door timmy2002 » 11 jan 2019, 14:22

cis19 schreef:
11 jan 2019, 13:52
een fervent sukkel supporter wist mij te vertellen dat een verkoop van Monaco door hun mafiabaas zelfs niet zo slecht zou zijn want dan zou hij zich volledig op sukkeltje kunnen concentreren. En dan het riedeltje over de onbeperkte geldstromen naar hun ploegje. Zou soms toch denken dat merendeel van hun supporters op 28 December geboren zijn.
thx :rofl:

jeans
Oldie
Oldie
Vak: 311

Bericht door jeans » 11 jan 2019, 22:14

Een kennis van mij heeft een account gemaakt bij sirkul om zo tickets te kunnen kopen voor de derby. Wat blijkt nu, vandaag kreeg hij een mail van AS Monaco waarbij de inkomende transfer van Cesc Fàbregas wordt mede gedeeld.
Dus elke account van sirkul wordt via doorgave van mailadres dus gelinkt aan Monaco. Mag dat volgens de privacy wetgeving???? te onderzoeken waard.

KDB_official
Oldie
Oldie

Bericht door KDB_official » 11 jan 2019, 22:40

jeans schreef:
11 jan 2019, 22:14
Een kennis van mij heeft een account gemaakt bij sirkul om zo tickets te kunnen kopen voor de derby. Wat blijkt nu, vandaag kreeg hij een mail van AS Monaco waarbij de inkomende transfer van Cesc Fàbregas wordt mede gedeeld.
Dus elke account van sirkul wordt via doorgave van mailadres dus gelinkt aan Monaco. Mag dat volgens de privacy wetgeving???? te onderzoeken waard.
Zeker doen!

nara
Groundhopper

Bericht door nara » 12 jan 2019, 06:40

cis19 schreef:
11 jan 2019, 13:52
Niets nieuws toch? 90% (ruime schatting) hoort er zelfs de klokken niet luiden, laat staan dat ze de klepel weten hangen.

nara
Groundhopper

Bericht door nara » 12 jan 2019, 10:49

nara schreef:
08 jan 2019, 06:59
John schreef:
08 jan 2019, 00:25
jeans schreef:
07 jan 2019, 22:32
Voor zij welke van plan zijn een ticket te bemachtigen buiten het bezoekersvak bij de komende uitderby, zal het zaak zijn zo vroeg mogelijk een account aan te maken bij onze buren om online te kunnen aankopen.
https://cercle.tickethour.be/
Nara fixed dat wel voor ons.
Ik ga niet maar wil er wel 4 fixen. Als het dat maar is. Ze krijgen er mn consumptiekaart bovenop.
Om even mezelf te quoten: één of ander groot licht heeft beslist dat de Cerclesupporters maar 1 ticket pp kunnen kopen voor de thuisvakken en de bezoekers er 4 pp voor de uitvakken. Only in Bruges! Dus ik kan niet fixen sorry.

nara
Groundhopper

Bericht door nara » 12 jan 2019, 11:22

cis19
Senior Member
Senior Member

Bericht door cis19 » 12 jan 2019, 11:56

nara schreef:
12 jan 2019, 10:49
nara schreef:
John schreef:

Ik ga niet maar wil er wel 4 fixen. Als het dat maar is. Ze krijgen er mn consumptiekaart bovenop.
Om even mezelf te quoten: één of ander groot licht heeft beslist dat de Cerclesupporters maar 1 ticket pp kunnen kopen voor de thuisvakken en de bezoekers er 4 pp voor de uitvakken. Only in Bruges! Dus ik kan niet fixen sorry.
In het kader van de veiligheid om te vermijden dat er meer blauw dan groen in de thuisvakken zit. Is natuurlijk wel idioot ten opzichte van je eigen supporters maar ja ze hebben al genoeg gelachen met de eigen supps denk maar aan alle gratis toegangacties. Je zal maar als brave supporter betaald hebben voor een abo om dan vast te stellen dat je ruim de helft van de wedstrijden gratis binnen mag

John
Oldie
Oldie

Bericht door John » 12 jan 2019, 18:31

Leuk om te weten dat 'ze' nog altijd meelezen.

nara
Groundhopper

Bericht door nara » 12 jan 2019, 19:12

John schreef:
12 jan 2019, 18:31
Leuk om te weten dat 'ze' nog altijd meelezen.
Ik durfde het niet zeggen. Of iemand snitcht berichten. Kan ook.

jeans
Oldie
Oldie
Vak: 311

Bericht door jeans » 13 jan 2019, 00:59

nara schreef:
nara schreef:
John schreef:

Daar zullen toch de echte sirkul fans content voor zijn. Op deze wijze welke ze het nu doen kan bijna geen enkele Clubsupporter in de thuisvakken zitten. Door te beperken van 1 ticket per persoon aan het loket zal men ook vermijden dat er 'vriendendiensten' gedaan worden. Dat men voor de Zuid 4 kaarten per persoon kan krijgen is de keuze van Club en heeft niets te maken met het weren van thuissupporters in de Club vakken. Want die vraag zal nihil zijn. Omgekeerd wel. Voor die kennis van mij welke een account aangemaakt heeft was het verloren moeite, met uitzondering van die ontvangen mail van AS Monaco.

nara
Groundhopper

Bericht door nara » 13 jan 2019, 08:05

jeans schreef:
13 jan 2019, 00:59
nara schreef:
nara schreef:

Daar zullen toch de echte sirkul fans content voor zijn. Op deze wijze welke ze het nu doen kan bijna geen enkele Clubsupporter in de thuisvakken zitten. Door te beperken van 1 ticket per persoon aan het loket zal men ook vermijden dat er 'vriendendiensten' gedaan worden. Dat men voor de Zuid 4 kaarten per persoon kan krijgen is de keuze van Club en heeft niets te maken met het weren van thuissupporters in de Club vakken. Want die vraag zal nihil zijn. Omgekeerd wel. Voor die kennis van mij welke een account aangemaakt heeft was het verloren moeite, met uitzondering van die ontvangen mail van AS Monaco.
Het is vooral interessant om te weten dat als Gent, RAFC, RSCA, Genk of Standard op bezoek komen dat r een maximale ticket verkoop van 850 is voorhet uitvak. Als Club op bezoek komt gaan de poorten van de hel (=JB-stadion) open. 7.500 in ene keer. Patat. :grin:
Het zou komisch kunnen zijn, ware het niet zo obsceen.
Deze bezoekerspolitiek à la tète du client is één van de hoofdredenen dat Brugge niet meer hoeft voor mij.
Ik kan me nu al de commentaren op proximus en telenet levendig voorstellen. Met een vettige lach er bovenop.

timmy2002
Oldie
Oldie

Bericht door timmy2002 » 13 jan 2019, 08:34

nara schreef:
13 jan 2019, 08:05
jeans schreef:
nara schreef:

Het is vooral interessant om te weten dat als Gent, RAFC, RSCA, Genk of Standard op bezoek komen dat r een maximale ticket verkoop van 850 is voorhet uitvak. Als Club op bezoek komt gaan de poorten van de hel (=JB-stadion) open. 7.500 in ene keer. Patat. :grin:
Deze bezoekerspolitiek à la tète du client is één van de hoofdredenen dat Brugge niet meer hoeft voor mij.
Ik kan me nu al de commentaren op proximus en telenet levendig voorstellen. Met een vettige lach er bovenop.
En allemaal de schuld van Schotte en "monsieur le commissaire" :lolpot:
En dat "Brugge" niet meer hoeft zal je dan wel in daden moeten omzetten (ag)
Of zat je niet bijna in het bezoekersvak op de laatste derby :confused:

nara
Groundhopper

Bericht door nara » 13 jan 2019, 09:11

timmy2002 schreef:
13 jan 2019, 08:34
nara schreef:
13 jan 2019, 08:05
jeans schreef:

En allemaal de schuld van Schotte en "monsieur le commissaire" :lolpot:
En dat "Brugge" niet meer hoeft zal je dan wel in daden moeten omzetten (ag)
Of zat je niet bijna in het bezoekersvak op de laatste derby :confused:
0 tegenargument en persoonlijk worden,om het met de woorden van Tom Jones te citeren: what's new pussycat.