KRC Genk

Ander Belgisch voetbalnieuws

Moderator: Moderators

merret
Icoon
Icoon

Re: KRC Genk

Bericht door merret »

Of is dat zoals Gent de bekerfinale met 4-1 ging winnen Santo ?

Mario Balotelli
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door Mario Balotelli »

Ik stel voor dat Santo donderdag naar de cinema gaat. Alle beetjes helpen

9_inch_nails
Sterkhouder
Sterkhouder

Bericht door 9_inch_nails »

Chimme schreef:
15 mei 2019, 10:21
Coxiekrc schreef:
15 mei 2019, 09:33
SWIM_1891 schreef:
15 mei 2019, 09:24
Clement zal er nog wel meebrengen hoor. Maehle oa.
En Berge! En Samatta! En Lucumi!
Samatta is niet goed genoeg, Lucumi ken ik eigenlijk niet eens, en Berge is te lang.
Kunnen we die niet wat kleiner kloppen? (Zie schuimtopic)

carhartt-
Kapitein
Kapitein

Bericht door carhartt- »

Dewaest lol, laat maar daar hoor Phille, bedankt

Matteo Carati
Icoon
Icoon

Bericht door Matteo Carati »

Clement moet echt niet beginnen met brol mee te brengen als die komt é
Dewaest is echt niet goed genoeg voor Club

Robert_32
Kapitein
Kapitein

Bericht door Robert_32 »

Knopfler schreef:
15 mei 2019, 11:02
SWIM_1891 schreef:
15 mei 2019, 10:00
Knopfler schreef:
14 mei 2019, 18:54
Alsof Genk dat nog gaat weggeven :mrgreen: :mrgreen:

Het enige wat wij kunnen doen is hen tot op het einde met kak in de broek laten spelen. Maar zie ze het wel klaren hoor is nog een redelijk volwassen ploeg met de nodige klootzakjes van dienst.
Wsl niet maar 1 offday of wat tegenslag volstaat nu
Dan hadden we zondag die penalty moeten scoren en hen volledig de vernieling inrijden.

Gezien ze naar een belachelijk slecht Anderlecht moeten. En Standard in uitmatchen is zowaar niveau play-off 2.

Zie ze die matchen 2x groots winnen. 1-5 en 5-1 ofzo. Zijn echt 2 zwakke ploegen waarvan 1 in uitmatchen met kak in de broek speelt. En de ander gemakkelijk goals slikt en amper scoort.
Dit is toch nog pijnlijker want ze waren er met die bal op de paal heel dichtbij. Mentaal lijkt me dat moeilijker.

Tom Turesson
Kapitein
Kapitein

Bericht door Tom Turesson »

Als ik hier zeg dat Aidoo een dikke lip heeft, dan noemt Renny mij ne stereotiepe racist.
Maar Clement aanstellen als trainer! Direct!

Robert_32
Kapitein
Kapitein

Bericht door Robert_32 »

Liever geen Clement. Zou plat opportunisme zijn om naar ons te komen en dat heb ik liever niet.

Later in zijn carrière zeker welkom, nu niet, geen nieuwe Leekens aub.

Sheldon
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door Sheldon »

Matteo Carati schreef:
15 mei 2019, 13:25
Clement moet echt niet beginnen met brol mee te brengen als die komt é
Dewaest is echt niet goed genoeg voor Club
Zou hier nochtans binnenkomen met zijn borstkasje vooruit

MrBojangles
KRC Genk

Bericht door MrBojangles »

Fran schreef:
14 mei 2019, 18:23
Coxiekrc schreef:
14 mei 2019, 17:57
Fran schreef:
14 mei 2019, 17:45

Coxie, wat is de heersende opinie bij de Genk-supporters eigenlijk over Dewaest?

Naar mijn mening is dat een ongeziene marginaal die na zijn carrière binnen de twee jaar op de dop gaat staan. Vind dat bovendien maar een matige verdediger.

Geen getroll ofzo, ben daar echt eens benieuwd naar
Tot dit seizoen was de consensus voornamelijk "degelijk, maar geen basisspeler", voornamelijk te traag en te weinig mobiel. Is voor dit seizoen blijkbaar een pak professioneler omgegaan met voeding en dergelijke waardoor hij redelijk wat is afgevallen. Zijn prestaties dit seizoen zijn dan ook een pak sterker als er voor. Dat gekoppeld aan het feit dat hij altijd voorop gaat in de strijd, de juiste aanpak heeft in omgang met de fans en niet nalaat om te laten weten hoe gelukkig hij is bij Genk, maakt dat die dit seizoen zeer populair is geworden. Op basis van dit seizoen kan je hem op Belgisch niveau ook niet matig noemen imo.

Dat uiteraard los van de haarstijl en tatoo's e.d. :wink:
Ok, kan ik inkomen. Wel paar keer zwaar te kakken gezet door Openda afgelopen match. Zou Lucimi - Aidoo kunnen werken bij jullie?
Zou kunnen, maar Aidoo is gewoon veel te wisselvallig en nonchalant dit seizoen. Verloor zondag ook zo wat alle duels tegen Wesley, die imo de sterkste man op het veld was samen met Mata. Dit seizoen is Lucumi-Dewaest ontegensprekelijk ons sterkste duo achteraan. Doodzonde dat Lucumi zo blessuregevoelig lijkt te zijn.

Beze
Kapitein
Kapitein

Bericht door Beze »

Als ze dan toch een verdediger willen halen dan die Lucumi. Linkspoot en hun beste cv

Hans Supermans
Kapitein
Kapitein

Bericht door Hans Supermans »

MrBojangles schreef:
15 mei 2019, 14:32
Fran schreef:
Coxiekrc schreef:
14 mei 2019, 17:57

Tot dit seizoen was de consensus voornamelijk "degelijk, maar geen basisspeler", voornamelijk te traag en te weinig mobiel. Is voor dit seizoen blijkbaar een pak professioneler omgegaan met voeding en dergelijke waardoor hij redelijk wat is afgevallen. Zijn prestaties dit seizoen zijn dan ook een pak sterker als er voor. Dat gekoppeld aan het feit dat hij altijd voorop gaat in de strijd, de juiste aanpak heeft in omgang met de fans en niet nalaat om te laten weten hoe gelukkig hij is bij Genk, maakt dat die dit seizoen zeer populair is geworden. Op basis van dit seizoen kan je hem op Belgisch niveau ook niet matig noemen imo.

Dat uiteraard los van de haarstijl en tatoo's e.d. :wink:
Ok, kan ik inkomen. Wel paar keer zwaar te kakken gezet door Openda afgelopen match. Zou Lucimi - Aidoo kunnen werken bij jullie?
Zou kunnen, maar Aidoo is gewoon veel te wisselvallig en nonchalant dit seizoen. Verloor zondag ook zo wat alle duels tegen Wesley, die imo de sterkste man op het veld was samen met Mata. Dit seizoen is Lucumi-Dewaest ontegensprekelijk ons sterkste duo achteraan. Doodzonde dat Lucumi zo blessuregevoelig lijkt te zijn.
Waarom wordt Wesley dan altijd afgeschilderd als slechte speler op jullie forum?

Hans Supermans
Kapitein
Kapitein

Die Aidoo moet trouwens wel heel slecht zijn op training. Kijk naar het vertrouwen dat zijn teamgenoten in hem hebben.

gekapte
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door gekapte »

SWIM_1891 schreef:
15 mei 2019, 14:36
Als ze dan toch een verdediger willen halen dan die Lucumi. Linkspoot en hun beste cv
De scouts van Club noteerden bij hun thuisclub de naam Mera. Zucht.

Beze
Kapitein
Kapitein

Bericht door Beze »

gekapte schreef:
15 mei 2019, 16:00
SWIM_1891 schreef:
Echt gebeurd idd. Waarop de scout van genk mij toen al aansprak dat we de verkeerde hadden genomen

sney
Kapitein
Kapitein

Bericht door sney »

Snelle wou ne kopper en hij kreeg ne kopper. Top scouting.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mario Balotelli
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door Mario Balotelli »

Portret van een kampioenenmaker: 'Ooit keert Philippe Clement terug naar Club Brugge'
Uit Knack van 15/05/2019
Jef Van Baelen
Journalist voor Knack

T4.1
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door T4.1 »

gekapte schreef:
15 mei 2019, 16:00
SWIM_1891 schreef:

Ach ja, die heeft Mechelen uiteindelijk bekerwinst tegen de kwekkers bezorgd. We hebben toch eens goed kunnen lachen. [001523]

MrBojangles
KRC Genk

Bericht door MrBojangles »

Hans Supermans schreef:
15 mei 2019, 15:56
MrBojangles schreef:
Fran schreef:

Waarom wordt Wesley dan altijd afgeschilderd als slechte speler op jullie forum?
Geen idee? (ag)

Worden links en rechts enkele (imo terechte) bemerkingen gemaakt over zijn scorend vermogen, maar voor de rest denk ik dat iedereen die serieus naar het spelletje kijkt de kwaliteiten van Wesley niet kan ontkennen.

Al de rest is hivemind en het klassieke "die speelt bij ploeg x dus dat is brol".

maxkerel
Kapitein
Kapitein

Bericht door maxkerel »

MrBojangles schreef:
15 mei 2019, 18:55
Hans Supermans schreef:
15 mei 2019, 15:56
MrBojangles schreef:

Geen idee? (ag)

Worden links en rechts enkele (imo terechte) bemerkingen gemaakt over zijn scorend vermogen, maar voor de rest denk ik dat iedereen die serieus naar het spelletje kijkt de kwaliteiten van Wesley niet kan ontkennen.

Al de rest is hivemind en het klassieke "die speelt bij ploeg x dus dat is brol".
Je leest daar dingen als technisch zwak.

Lol

maxkerel
Kapitein
Kapitein

Bericht door maxkerel »

Wat ik me nu afvraag Genkies, vinden jullie dat nog altijd een elleboog van Wesley? Phille ondertussen toegegeven dat hij verkeerd zat. nullie geloven toch alles wat hij zegt, dus dan is Jullie mening veranderd?

Schoja
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door Schoja »

Nee ze vinden het geen elleboog meer, maar het was ook geen penalty. Dus we hebben nog steeds gewonnen door den arbiter! (rogervanduffel)

Hans Supermans
Kapitein
Kapitein

maxkerel schreef:
15 mei 2019, 19:26
Wat ik me nu afvraag Genkies, vinden jullie dat nog altijd een elleboog van Wesley? Phille ondertussen toegegeven dat hij verkeerd zat. nullie geloven toch alles wat hij zegt, dus dan is Jullie mening veranderd?
Waar zegt Phil dat?

timmy2002
Icoon
Icoon

Bericht door timmy2002 »

Tom Turesson schreef:
15 mei 2019, 13:29
Als ik hier zeg dat Aidoo een dikke lip heeft, dan noemt Renny mij ne stereotiepe racist.
Maar Clement aanstellen als trainer! Direct!
En terecht, want Aidoo heeft twee dikke lippen :grin:

fcb
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door fcb »

De genkies vol vertrouwen op vtm nieuws...