SC Anderlecht

Ander Belgisch voetbalnieuws

Moderator: Moderators

John
Icoon
Icoon

Re: SC Anderlecht

Bericht door John »

Zelfs gratis zie ik ze er nog niet makkelijk van afgeraken.

Mr. Decay
Basisspeler
Basisspeler

Bericht door Mr. Decay »

il borso bianco schreef:
23 mei 2020, 15:59
dadjow schreef:
23 mei 2020, 14:15
Trebel mag gratis weg ondanks zijn nog lopende contract tot 2023. Wat een wanbeleid is daar gevoerd de laatste jaren. En wij maar solidariteit betalen!
Nieuwe besparingpost dus.
Kreeg daar blijkbaar tegen de 3mil. per jaar. :mrgreen:

Le Français Adrien Trebel pourrait bien quitter le Sporting gratuitement dans les prochains mois. Le Français ne fait pas partie des plans de Vincent Kompany et pèse sur les finances du club, qui cherche à s'en séparer depuis un certain temps.
La situation d'Adrien Trebel à Anderlecht ne cesse d'évoluer. Le Français sait pertinemment que son avenir ne se dessine pas au Sporting, qui cherche à s'en séparer depuis des mois. En cause: son salaire, de près de 3 millions d'euros par an, qui pèse trop lourd dans la charge salariale du club, plus encore dans le contexte économique provoqué par la crise du coronavirus.

Le joueur a été cité au Qatar et dans d'autres pays du Moyen-Orient, mais avec un contrat courant jusqu'en 2023, son prix reste encore trop élevé. Le problème est qu'Anderlecht doit absolument réduire ses dépenses et envisage donc de libérer gratuitement son joueur pour qu'il rejoigne un autre club l'été prochain, selon le Nieuwsblad.

Une trajectoire pour le moins étonnante.(RTL)
Was toch bekend? Stond ooit eens in de krant dat Coucke die absoluut wou houden, maar Trebel had geen zin om te blijven. Bleven dan maar een miljoen bijvragen, en Coucke bleef maar akkoord gaan, tot grote verbazing van Bayat.

Blue @ngel
Basisspeler
Basisspeler

Bericht door Blue @ngel »

Laten hun beste middenvelder gratis gaan omdat ze zijn walgelijk contract niet meer kunnen betalen.

En maar geld komen bedelen. Walgelijke strontclub.

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Club van't stad
Sterkhouder
Sterkhouder

Bericht door Club van't stad »

Ik hoop op een artikel met titel: 'Trebel wil vechten voor zijn plaats!'

Hans Supermans
Kapitein
Kapitein

Bericht door Hans Supermans »

Ik vind dat nog niet zo een slechte oplossing van Anderlecht. Alleen lijkt Trebel mij dat contract gewoon te willen uitdoen.

John
Icoon
Icoon

Bericht door John »

Hans Supermans schreef:
23 mei 2020, 20:03
Ik vind dat nog niet zo een slechte oplossing van Anderlecht. Alleen lijkt Trebel mij dat contract gewoon te willen uitdoen.
Die wilt volgens mij wel nog shotten hoor, wilt gewoon die shitload aan poen niet loslaten.
Ik zie geen enkele ploeg die dat geven, transfervrij of niet.

Knopfler
Icoon
Icoon

Bericht door Knopfler »

Tot 2023 3 miljoen per jaar ontvangen :mrgreen:

Ik zou ook blijven hoor op een uur van Parijs (als Fransman interessant) en veel meer zal hij niet meer krijgen of hij moet naar de zandbak. Maar dan kan je evengoed bij de Mauven blijven. Is trouwens al 30 dus kerel kan tot zijn 33ste 9 miljoen op rapen op een uur van Frankrijk. Dan kan hij nog wat gaan uitbollen in de Franse competitie aan een mooi loon, what a life :grin:

dacoster
Kapitein
Kapitein

Bericht door dacoster »

Knopfler schreef:
23 mei 2020, 20:16
Tot 2023 3 miljoen per jaar ontvangen :mrgreen:

Ik zou ook blijven hoor op een uur van Parijs (als Fransman interessant) en veel meer zal hij niet meer krijgen of hij moet naar de zandbak. Maar dan kan je evengoed bij de Mauven blijven. Is trouwens al 30 dus kerel kan tot zijn 33ste 9 miljoen op rapen op een uur van Frankrijk. Dan kan hij nog wat gaan uitbollen in de Franse competitie aan een mooi loon, what a life :grin:
Wow, wtf zeg.
En daar hebben ze sportief he-le-maal niets meer aan.
Ze gaan hem moeten verhuren aan iemand die 1/3 van zijn loon wilt overnemen. Gent misschien?

Timo888
Sterkhouder
Sterkhouder

Bericht door Timo888 »

Hopelijk van de ene "kleine blessure" in de andere :mrgreen:

BjeurnEngels
Sterkhouder
Sterkhouder

Bericht door BjeurnEngels »

Heeft sinds december 2018 welgeteld één volledige match gespeeld, die tegen ons.

In totaal komt hij sinds dan nog niet aan 300 minuten.

jeans
Kapitein
Kapitein

Bericht door jeans »

Powerke schreef:
23 mei 2020, 11:33

We hebben dieper gezeten dan je denkt hoor. Vooral de periode na de transfers zoals Daerden was het op een dunne koord dansen.
Iemand heeft zelfs verteld dat in die periode Coucke de transfer van Sterchele zou betaald hebben (neem het voor wat het is).

Het is maar door orde op zaken te stellen en enkele goeie transfers dat we er door geraakt zijn.

We hebben wel een kleedkamer waar het volledig fout zat moeten lozen.
Ofwel ben je onwetend, en dan zwijg je beter, ofwel wil je stoere praat verkopen. De realiteit is dat Club nooit financieel in de problemen is gekomen die periode. Alleen het sportieve was Club onwaardig. En wat betreft onze nr 23. Club is via de verzekering volledig vergoed. Tot daar jouw argument om te duiden dat Club ook zo diep zat als de mauve nu.

Lfc_23
Basisspeler
Basisspeler

Bericht door Lfc_23 »

Sorry moest er nog eens uit WE HATE SPORTING

Zalm
Basisspeler
Basisspeler

Bericht door Zalm »

Lfc_23 schreef:
24 mei 2020, 00:56
Sorry moest er nog eens uit WE HATE SPORTING
Geen sorry nodig.

caring_fellow
Basisspeler
Basisspeler

Bericht door caring_fellow »

Hans Supermans schreef:
Tja, hij gaat nog 9M verdienen op 3j.
Dat moet dan ergens worden gecompenseerd.
Kijk bij ons naar Mignolet, zou op 2j Liverpool 10M verdienen, wij geven hem contract van 5j voor 2M netto...
Trebel heeft 1 volledige match gespeeld de laatste 2jaar, wie geeft die contract van 5 jaar tegen zo'n voorwaarden?
Het zal de zandbak zijn of ergens op huurbasis waar ze zijn loon nog deels betalen, anders gaat hij nergens heen.

LPChester
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door LPChester »

Wat is dat eigenlijk met die Trebel? Die speelt toch altijd best ok? Is dat zo'n klootzak dan dat die ten koste van alles weg moet?

Knopfler
Icoon
Icoon

Bericht door Knopfler »

caring_fellow schreef:
Hans Supermans schreef:
Tja, hij gaat nog 9M verdienen op 3j.
Dat moet dan ergens worden gecompenseerd.
Kijk bij ons naar Mignolet, zou op 2j Liverpool 10M verdienen, wij geven hem contract van 5j voor 2M netto...
Trebel heeft 1 volledige match gespeeld de laatste 2jaar, wie geeft die contract van 5 jaar tegen zo'n voorwaarden?
Het zal de zandbak zijn of ergens op huurbasis waar ze zijn loon nog deels betalen, anders gaat hij nergens heen.
Zou die zandbak nog meer krijgen? 9 miljoen op 3 jaar en dat op een boogscheut van Frankrijk beter gaat het niet worden, toch?

sney
Kapitein
Kapitein

Bericht door sney »

LPChester schreef:
24 mei 2020, 10:18
Wat is dat eigenlijk met die Trebel? Die speelt toch altijd best ok? Is dat zo'n klootzak dan dat die ten koste van alles weg moet?
Ik heb het ook nooit gesnapt.
Dat hij te duur is weet iedereen, maar zolang je die toch betaalt, stel die dan toch op.
Hopelijk zitten ze er tot het einde van zijn contract aan vast.

Dex
Jeugdspeler
Jeugdspeler

Bericht door Dex »

LPChester schreef:
De stouterik zal waarschijnlijk eens een grote mond hebben durven opzetten tegen de prins.

HeadHunter
Jong talent
Jong talent

Bericht door HeadHunter »

Trebel's link met Bayat was toch ook "een probleem" (plots)?

Mamadou
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door Mamadou »

sney schreef:
24 mei 2020, 10:46
LPChester schreef:
Ik heb het ook nooit gesnapt.
Dat hij te duur is weet iedereen, maar zolang je die toch betaalt, stel die dan toch op.
Hopelijk zitten ze er tot het einde van zijn contract aan vast.
Heel die hun beleid van vorige zomer is gewoon te dom om los te lopen.

Dat een aantal spelers niet goed genoeg waren, daarover bestaat inderdaad geen twijfel, maar de snotapen die ze in de plaats opstelden waren zeker niet even goed, en je doet ze ook geen plezier door ze allemaal zo te laten verzuipen.
Zelfde met de aankopen: alsof die allemaal beter waren.

Nicolas
Sterkhouder
Sterkhouder

Bericht door Nicolas »

Ook nooit gesnapt van Trebel. Je hypothekeert zelf zijn waarde eigenlijk al op die manier.
Laat Trebel dit seizoen heel het jaar meespelen en ze halen minstens 6 punten meer en zitten in PO1, zeker van.

Dat ze bovenop alle problemen die ze hebben zichzelf nog in de voet schieten op die manier, schitterend.
Er vanuit gaande dat die zoals steeds een goed seizoen zou draaien, komt dat bod er sowiezo wel op het einde van het jaar en kan je hem dan laten gaan.

MichielVC
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door MichielVC »

Nicolas schreef:
24 mei 2020, 11:51
Ook nooit gesnapt van Trebel. Je hypothekeert zelf zijn waarde eigenlijk al op die manier.
Laat Trebel dit seizoen heel het jaar meespelen en ze halen minstens 6 punten meer en zitten in PO1, zeker van.

Dat ze bovenop alle problemen die ze hebben zichzelf nog in de voet schieten op die manier, schitterend.
Er vanuit gaande dat die zoals steeds een goed seizoen zou draaien, komt dat bod er sowiezo wel op het einde van het jaar en kan je hem dan laten gaan.
De visionair Kompany die zijn stempel doordrukt. En die visionair is onaantastbaar in Anderlecht en net daarom zie ik Mauve ook nog heel wat jaren rondwaren in de woestijn.

Beze
Kapitein
Kapitein

Bericht door Beze »

Kompany is hun kapot aan het maken. De prins op het witte paard van Troje.

Blue @ngel
Basisspeler
Basisspeler

Bericht door Blue @ngel »

Het grote kale opperhoofd moet 'm niet

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Knopfler
Icoon
Icoon

Bericht door Knopfler »

De visionair die uit liefde voor Anderlecht 6 miljoen per jaar schept of hoeveel is het :mrgreen: