Voorkom COVID-19/Corona en de verspreiding naar anderen!

[*] Was je handen regelmatig en grondig met water en zeep
[*] Hoest of nies in een papieren zakdoek of in de binnenkant van je elleboog
[*] Raak je gezicht zo weinig mogelijk aan
[*] Vermijd handen geven
[*] Vermijd nauw contact met personen die ziek zijn
[*] Hou 1 tot 2 meter afstand van personen, zelfs als ze niet ziek zijn

En ook, blijf thuis als je ziek bent. Je kan het aan andere zwakkere mensen doorgeven!

(LINK) - Extra info
(LINK) - Statistieken over het virus
(LINK) - Statistieken over de situatie in België

Het Paarse Forum: de Quotes

Ander Belgisch voetbalnieuws

Moderator: Moderators

Matteo Carati
Oldie
Oldie

Het Paarse Forum: de Quotes

Bericht door Matteo Carati » 02 aug 2016, 09:49

Moet echt wel z'n eigen topic hebben, de onzin die je daar weer allemaal kan lezen :rofl:

Er zijn er daar een paar serieus in overdrive aan't gaan in de Club Brugge topic. Je weet dat als die topic daar staat te boomen, het meestal goed gaat met Club.

edmund
Oldie
Oldie

Re: Het Paarse Forum: de Quotes

Bericht door edmund » 02 aug 2016, 09:53

Er zitten toch verstandige, meer objectieve, mauven tussen ook hé.

Renny
Oldie
Oldie
Vak: 313

Bericht door Renny » 02 aug 2016, 09:54

edmund schreef:Er zitten toch verstandige, meer objectieve, mauven tussen ook hé.
#notAllMauves

Goed idee dit, iedereen moet kennis maken met de wondere wereld van Hertogen.

Matteo Carati
Oldie
Oldie

Bericht door Matteo Carati » 02 aug 2016, 09:55

Renny schreef:
edmund schreef:Er zitten toch verstandige, meer objectieve, mauven tussen ook hé.
#notAllMauves

Goed idee dit, iedereen moet kennis maken met de wondere wereld van Hertogen.
Die kerel :rofl:

Ongeveer 100 posts per dag over Club.

Matteo Carati
Oldie
Oldie

Bericht door Matteo Carati » 02 aug 2016, 09:58

We kunnen stilaan spreken van een type Weiler. Snel, beweeglijk, zo wit als een laken en brave soldaat.
Weiler hoopt waarschijnlijk dat Praet gewoon blijft. Een middenveld DDK, Tielemans, Praet met ervoor Capel, Teodorczyk en Chipciu lijkt me gemaakt voor zijn systeem.
Wat is het verschil met het huidige Club en het Brugge dat nog geen jaar geleden nog kansloos verloor van Napoli, Mietjesland en Manchester United?

Waarom zou het dit keer wel lukken tegen ongetwijfeld nog sterkere tegenstanders terwijl het met min of meer dezelfde kern een flop werd van jewelste?

Kleine Sanders
KVO

Bericht door Kleine Sanders » 02 aug 2016, 14:40

DDK? Wie de neuk is dat?

don bosko
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door don bosko » 02 aug 2016, 14:41

Kleine Sanders schreef:DDK? Wie de neuk is dat?
Den Donc Ker

Tom Turesson
Oldie
Oldie

Bericht door Tom Turesson » 02 aug 2016, 14:42

Dominique Drauss Kahn

John
Oldie
Oldie

Bericht door John » 02 aug 2016, 14:43

Den Tom is aan het vissen ze.

Verstuurd vanaf mijn SM-G130HN met Tapatalk

Kleine Sanders
KVO

Bericht door Kleine Sanders » 02 aug 2016, 14:43

don bosko schreef:
Den Donc Ker
Serieus? Zijn die mentaal gestoord ofzo? Van Dendoncker DDK maken, daar moet je al een serieus auto-ongeval voor gehad hebben. Hoe noemen ze Okaka daar? OA?

maxkerel
Oldie
Oldie

Bericht door maxkerel » 02 aug 2016, 14:45

Kleine Sanders schreef:
don bosko schreef:
Den Donc Ker
Serieus? Zijn die mentaal gestoord ofzo? Van Dendoncker DDK maken, daar moet je al een serieus auto-ongeval voor gehad hebben. Hoe noemen ze Okaka daar? OA?
Eerder SOA. Voornaam niet vergeten he.

Laney
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door Laney » 02 aug 2016, 14:45

Kleine Sanders schreef:
don bosko schreef:
Den Donc Ker
OKK, kan nie missen

Kleine Sanders
KVO

Bericht door Kleine Sanders » 02 aug 2016, 14:46

maxkerel schreef:
Kleine Sanders schreef:
don bosko schreef:
Den Donc Ker
Eerder SOA. Voornaam niet vergeten he.
:mrgreen: :mrgreen:

sney
Oldie
Oldie

Bericht door sney » 02 aug 2016, 14:51

Laney schreef:
Kleine Sanders schreef:
don bosko schreef:
Den Donc Ker
OKK, kan nie missen
:mrgreen:

sney
Oldie
Oldie

Bericht door sney » 02 aug 2016, 14:52

Kleine Sanders schreef:
don bosko schreef:
Den Donc Ker
Ik vrees dat ze de afkorting DDR bij Roma zo cool vinden dat ze dat daarvan overgenomen hebben voor hun 'beest'.

Shao
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door Shao » 02 aug 2016, 15:16

Die Hertogen is het zieligste figuurtje ooit. Nog nooit gezien iemand met dergelijke Club fixatie.

Voer voor therapeuten, die kerel.

Kleine Sanders
KVO

Bericht door Kleine Sanders » 02 aug 2016, 16:49

sney schreef:
Kleine Sanders schreef:
don bosko schreef:
Den Donc Ker
Ik vrees dat ze de afkorting DDR bij Roma zo cool vinden dat ze dat daarvan overgenomen hebben voor hun 'beest'.
Ja oké, maar die mens heet Daniele De Rossi. Noem die kwiet dan LD als je per se met initialen wil gaan werken.

Ik vind dat ze iedereen die Dendoncker DDK noemt met een tank in de kloten moeten schieten. Kunnen die nu nooit een keer normaal doen bij paars-wit?

Tom Turesson
Oldie
Oldie

Bericht door Tom Turesson » 02 aug 2016, 16:51

Hoe reageren ze daar eigenlijk op diene kloeft met 'Trezeguet' op zijn mailloken?

Daff
Oldie
Oldie
Vak: 214

Bericht door Daff » 02 aug 2016, 17:15

Shao schreef:Die Hertogen is het zieligste figuurtje ooit. Nog nooit gezien iemand met dergelijke Club fixatie.

Voer voor therapeuten, die kerel.
Niet normaal.

Zou die kerel graag eens irl zien.

R3mko
Winnaar De Mol
Winnaar De Mol
Vak: 311

Bericht door R3mko » 02 aug 2016, 17:21

Moet lukken, ik zen just da topic over ons eens aant doornemen daar... kheb den indruk dat er nog veel frustratie zit..

Volgens hun:
Engels - Brol
Izqueirdo - Brol
Meunier - Brol
Vanaken - Dubbelen brol

We mogen van geluk spreken dawe kampioen zijn gespeeld me dezen brol! :rofl:
Aja, en me deze kern gaan we ons belachelijk maken in de CL want het is al jaaaaaaaren geleden dat we nog eens kennis hebben gemaakt met dat niveau en bla bla bla

BleKKie
Newbie
Newbie

Bericht door BleKKie » 02 aug 2016, 17:59

Interessant topic [O9]

Ctrl
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door Ctrl » 02 aug 2016, 18:13

Tuurlijk is meunier brol. Zij hebben wel nog altijd ketje vdb op hun loonlijst staan e. Daar kunnen we enkel en alleen maar jaloers op zijn. Ahum..

KDB_official
Oldie
Oldie

Bericht door KDB_official » 02 aug 2016, 18:21

Waar blijven die quotes godverdomm

Atariani
Oldie
Oldie

Bericht door Atariani » 02 aug 2016, 19:17

Te weinig quotes. Werk van maken, MC.

R3mko
Winnaar De Mol
Winnaar De Mol
Vak: 311

Bericht door R3mko » 02 aug 2016, 19:29

es rondkijken:
Lijkt me sterk mochten ze op dat niveau konden meevoetballen zoals Anderlecht & Gent als je ze zag spartelen tegen Man Utd & Napoli.
Benieuwd of ze de trend van de laatste jaren dat de Belgische kampioen niet meer afgaat in de CL kunnen doorzetten.

De olympische gedachte telt : deelnemen is belangrijker dan winnen. :D
De Paralympische gedachte wil je zeggen? Ook al win je eens een prijs je blijft een mongool.
Mik, on 29 Jun 2016 - 14:08, said:
Ge smijt uwen trainer buiten, wat je trouwens 22m kost, omdat hij slechts 3 titels op rij en twee trebles haalde maar tegelijkertijd de CL niet kon winnen...

En vervolgens koop je Meunier :lol:
Ondertss staat Club op het punt om Tuurtje Dierckx lozen, wie weet zelfs richting 2e klasse.

Dierckx, die kon volgens de schuimers zo mee in de CL, bij de RD, was beter dan wat er uit Neerpede komt :lol3:

Gelijk RSCA forum over Club-jeugd part 888 :D :lol3: :lol3:
Een echte Anderlechtsupporter blijft in AVDB geloven. Ik heb persoonlijk ook mijn twijfels maar hoop/geloof is er nog steeds. AVDB is Anderlecht en vice versa.
Dan ben je een Ajax product, debuteer je op piepjonge leeftijd in het eerste, mag je meedoen bij Oranje...

En dan moet je op je 25e naar Club Brugge.

Oh how the mighty have falen
24 juli en ze beginnen al over de gouden schoen te lullen :D
Dat hij niet geschorst wordt tot daar. Problematischer is het schuim. VTM heeft op de site een item 'Santini geen rood, Vanaken wel'. Twee keer de correcte beslissing, maar door het psychopathische gedrag van Simons en een pers die hem daarvoor niet terecht wijst, komt er weer druk op de scheidsrechters te staan.

Uiteindelijk leidt dat tot competitievervalsing. Hoe ver zijn we niet heen als scheidsrechters zich moeten verantwoorden omdat ze een crapuleuze fout als die van Vanaken met rood bestraffen?

Ik zie graag de journalist die Preudhomme vraagt welk van de rode kaarten die Club het voorbije jaar kreeg, terecht was. Veen enkele waarschijnlijk.
je denkt dat na dat titeltje de frustratie mindert en er weer wat ratio in en rond dat clubje komt.

Niet dus
Met die kern wordt CL trouwens een echte martelgang
Tzal weer ni waar zijn da Simons altijd als eerste bij de scheids staat voor te zagen ook ....... :D
Ik vrees dat de schuimbek dit seizoen nog meer gaat schuimen dan ooit tervoren.

Steekt enorm op de boerderij dat werkelijk niemand nog een hol wakker ligt van die hun titel (wat een een suprise trouwens).

Dat mongs als Timmy, Ruud en Hansje gewoon op de ingeslagen weg gaan verder gaan was makkelijk te voorspellen, met daarboven MPH uiteraard.

Naast het veld al menig lid van de boerderij gezien/gehoord die gewoon opzettelijk ambras komen uitlokken :D van't weekend nog ivm de supercup 'ha vuile nekken gelle speelt voor niks blabla" :lol3:
Over de rode kaart op de supercup
Nogmaals bekijk de tien minuten ervoor waar Hansje ook al -bewust- fout na fout maakte. Die man liep zo gefrustreerd op dat veld...

Volgens mij 100% opzettelijk. Bij Hans kan het inderdaad evengoed ongecontroleerde lompheid zijn, maar deze keer toch niet denk ik ;)
Is toch de meest gefrustreerde voetballer in Belgie?

Zelfs een Defour of zo doet daar voor onder.

Zelfs als Club 2-0 voor zou staan thuis tegen Beveren spuwt die nog venijn en frustratie.

Stijl van het huis en ik bedoel dat niet eens helemaal negatief want die gedeelde frustratie en haat is een leuk bindmiddel natuurlijk.
Vreemd. Hans lijkt mij net de meest gefrustreerde speler in België. Zo'n autistje dat helemaal kan ontploffen als een pasje niet aankomt. Was niet de eerste en niet de laatste keer dat Hansje zichzelf verloor in een match. Wordt nog leuk in CL...
Match niet gezien maar Vanaken toch een ongelofelijke mongool
Los ervan moet je die alledrie blind verkopen.Niet dé supertalenten die u zeker een topcampagne in Cl bezorgen (die lopen in België niet meer rond sinds Aruna/Kompany) maar wel nu nog vee geld voor te rapen.

Als ze echt grote sommen (niet die onrealistische van hierboven natuurlijk) weigeren wordt dat clubje nog slechter geleid dan ik denk, de onmeetbare voetbalkennis van goeroe's MPH en Mannaert ten spijt.
Hansie wint de gouden schoen vergis je niet
Ja dat scenario zou eigenlijk ook nog wel passen in het kunstmatig hoog houden van de blauwzwarte suprematie..
Voor die zever had ik het meeste bang na de titel van brugge.

Mannen denken nu echt dat ze warm water hebben uitgevonden en plots zijn ze beter, groter dan Barcelona.
Het was al van dat toen jullie JAREN hopeloos achterop hebben zitten kruipen. Toen waren jullie België al ontgroeid als het niet aan de scheidsrechters had gelegen.

Standard, Genk en zelfs Gent hebben dat jullie voor gedaan, maar met véél minder praatjes achteraf en normaal blijven doen.

het was te verwachten na het kampioenschap, maar dat jullie zo erg van de wereld gingen zijn....
Als je je als bestuur zo laat "gijzelen" door een trainer ben je echt wel fout en dom bezig. 28M (zogezegd) weigeren voor 2 spelers waarvan er ene al de helft van de competitie mist door blessures gewoon omdat dit zo afgesproken is met de coach zou gewoon waanzin zijn. Kan ik niet geloven.