Match day!

Club start met: Mignolet - Mata - Mitrovic - Deli - Ricca - Rits - Vormer - Vanaken - Diatta - Okereke - Dennis

Rode Duivels

Buitenlandse competitie en Europese en Internationale toernooien

Moderator: Moderators

Sjonnie
Newbie
Newbie
Vak: 321

Re: Rode Duivels

Bericht door Sjonnie » 10 sep 2019, 13:33

Het is sneu voor Hans, tout court. Ik laat de Rode Duivels volledig aan me passeren, ik kan het niet opbrengen te 'supporteren' voor een niet-Club Brugge speler. Heb uiteraard dan ook niet gekeken.

harkie15
Oldie
Oldie

Bericht door harkie15 » 10 sep 2019, 13:41

eques schreef:
10 sep 2019, 11:43
Spelers als Mignolet, Vanaken en Mechele zijn blij als ze opgeroepen worden voor de Rode Duivels, en beschouwen dit als een eer. Maar neen, Club moet ze even verbieden om nog bij de nationale ploeg te voetballen.
Hoezo ?
Mignolet, Vanaken en Mechele voetballen toch niet bij de nationale ploeg ? :twisted:

twaalfde man
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door twaalfde man » 10 sep 2019, 13:57

harkie15 schreef:
10 sep 2019, 13:41
eques schreef:
10 sep 2019, 11:43
Spelers als Mignolet, Vanaken en Mechele zijn blij als ze opgeroepen worden voor de Rode Duivels, en beschouwen dit als een eer. Maar neen, Club moet ze even verbieden om nog bij de nationale ploeg te voetballen.
Hoezo ?
Mignolet, Vanaken en Mechele voetballen toch niet bij de nationale ploeg ? :twisted:
Dat is de kern van de zaak. Je tijd niet bij je Club kunnen doorbrengen maar je tijd verliezen op de bank van de RD waarbij onbegrijpelijke keuzes eerder regel dan uitzondering aan het worden zijn. Daar wordt HVA niet beter van!

Glenpa
Moderator

Bericht door Glenpa » 10 sep 2019, 14:12

Benieuwd of Openda, een nog groter talent dat Verschaeren (zonder twijfel), binnenkort een kans gaat krijgen. Zou zelf moéten, want Openda kan nog altijd voor Congo en Marokko kiezen geloof ik.

Linkerflank
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door Linkerflank » 10 sep 2019, 15:01

Heerlijke lectuur hier. Jullie kunnen ook een stuk overdrijven hoor.

FCBeest
Senior Member
Senior Member

Bericht door FCBeest » 10 sep 2019, 16:28

izzyfrizzy schreef:
10 sep 2019, 07:19
miezerik10 schreef:Ik begrijp niet dat sommigen dat hier blijven relativeren.

Natuurlijk is er geen mauve complot met Martinez.

Maar wat hij dit weekend gedaan heeft getuigt gewoon van barslecht people management.

Als hij Batshuayi had ingebracht tot daar aan toe. Maar zo'n Verschaeren laten spelen en de beste speler van België (27 jaar, gouden schoen, noem maar op) zomaar links laten liggen is gewoon heel dom van Martinez.
Zou Martinez geen goed beeld kunnen vormen op training van wat de kwaliteiten zijn? Voor hem kan het Toch gewoon logischer zijn om Yari te brengen ipv Hans. Het is misschien ook wel logisch een klein vinning type in te brengen de laatste 5 min dan een wat log en groot iemand toch?

Sent from my RMX1901 using Tapatalk
Martinez heeft een band met Anderlecht. Waarom dat een complot genoemd moet worden, ontgaat mij. Martinez heeft al geregeld getoond dat hij niet enkel op basis van de logica handelt, maar emotie laat meespelen in zijn beslissingen. Dit gaat op in het hele gedoe rond Nainggolan en ook voor zijn voorkeur voor spelers met een Anderlechtachtergrond. Er spelen zoveel uitstekende spelers en 2 of 3 wereldtoppers bij de rode duivels, dat je perfect wat mindere pionnen kan laten meedraaien zonder door de mand te vallen. Zeker tegen tegenstanders van het kaliber van onze kwalificatiepoule. Tegen een echte topper wordt het een ander verhaal.

Dr. Phil
Oldie
Oldie
Vak: 322

Bericht door Dr. Phil » 10 sep 2019, 19:35

"Martinez heeft een band met Anderlecht." De man is mede aangesteld door de voorzitter van Club, is bij wijze van spreken de helft van de speeldagen in Jan Breydel te vinden en heeft een duwtje gegeven om Mignolet bij Club te krijgen. :mrgreen:

Veel geblaat om niks, toch? Natuurlijk had hij Vanaken en zelfs Mechele kunnen laten spelen tegen San Marino en Schotland. Tegen San Marino was overigens ook geen goed signaal geweest. Alsof je dan enkel maar goed genoeg bent om tegen San Marino te gaan voetballen. En natuurlijk is Verschaeren Vanaken niet voorbijgegaan in de pikorde. Verschaeren heeft zijn eerste cap gekregen, net zoals Raman, terwijl Vanaken die horde al even voorbij is. Het enige wat telt is de definitieve selectie voor EURO2020.

En die "emotionele beslissing rond Nainggolan", genomen tegen de mening van de goegemeente in, was precies nog zo slecht niet.

il borso bianco
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door il borso bianco » 11 sep 2019, 07:51

Beloften 1 op 6 tegen Bosnië en Wales.
Terug naar af dus binnen een paar jaar.

stoon
Senior Member
Senior Member

Bericht door stoon » 11 sep 2019, 08:10

Tja als de beste beloften veel te vroeg in de A kern zitten krijg je dat natuurlijk

miezerik10
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door miezerik10 » 11 sep 2019, 08:30

stoon schreef:Tja als de beste beloften veel te vroeg in de A kern zitten krijg je dat natuurlijk
Over wie heb je het dan?

Van de huidige selectie rode duivels kan enkel Verschaeren nog spelen voor de beloften. Ik ga niet ontkennen dat die jongen talent heeft, maar die had het in zijn eentje niet geforceerd tussen spelers als woutje Faes en Bassie de verwenner bornauw.

Deze lichting beloften is gewoon een stuk minder, niks mis mee voor een land als België.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk

Digress
Oldie
Oldie

Bericht door Digress » 11 sep 2019, 09:14

miezerik10 schreef:
11 sep 2019, 08:30
stoon schreef:Tja als de beste beloften veel te vroeg in de A kern zitten krijg je dat natuurlijk
Over wie heb je het dan?

Van de huidige selectie rode duivels kan enkel Verschaeren nog spelen voor de beloften. Ik ga niet ontkennen dat die jongen talent heeft, maar die had het in zijn eentje niet geforceerd tussen spelers als woutje Faes en Bassie de verwenner bornauw.

Deze lichting beloften is gewoon een stuk minder, niks mis mee voor een land als België.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk
Bizar wel, gezien de legendarische lichting mauven die nu toch die leeftijd heeft.

Stond een hele hoop van die mannen in de basis tegen Wales, tegen Bosnië waren Sardella en Sambi al uit de ploeg. Volgende wedstrijd Saelemaekers en Amuzu er nog uit en er blijft niks meer van over.

Slagen er toch altijd in om die Walem een nieuw jobke te geven, dat ben ik ook al goed beu.

Nicolas
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door Nicolas » 11 sep 2019, 12:32

Binnen pakweg twee jaar kan dat er weer helemaal anders uitzien. Hoeft niks te betekenen.

Glenpa
Moderator

Bericht door Glenpa » 11 sep 2019, 16:13

Tuurlijk, je moet maar een drie of vier spelers uit die ploeg naar de RD kunnen doorstromen. Met Openda, Vanheusden en Mangala zit je aan die drie potentiële toppers.

Barzo
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door Barzo » 11 sep 2019, 18:48

Tom Turesson
Oldie
Oldie

Bericht door Tom Turesson » 20 sep 2019, 10:02

Wuk 'n janette zeg, ga maar gauw naar Anderlecht...

Afbeelding