Michael Krmencik

Nieuws over Club Brugge: wedstrijdverslagen, opinies over Clubspelers, blessures etc.

Moderator: Moderators

kahasj
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Re: Michael Krmencik

Bericht door kahasj »

Jan-9102 schreef:
07 mar 2020, 10:42
kahasj schreef:
07 mar 2020, 10:39
Jan-9102 schreef:
07 mar 2020, 10:24
Eerste doelpunt vanavond!
Euhm..
Euhm ....
Heeft al gescoord in Zultegem.

Jan-9102
Kapitein
Kapitein

Bericht door Jan-9102 »

kahasj schreef:
07 mar 2020, 10:43
Jan-9102 schreef:
kahasj schreef:
07 mar 2020, 10:39

Euhm..
Euhm ....
Was Mechele hoor .

fcb
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door fcb »

Jan-9102 schreef:

Als hij al start...

kahasj
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door kahasj »

Jan-9102 schreef:
07 mar 2020, 10:45
kahasj schreef:
07 mar 2020, 10:43
Jan-9102 schreef:

Euhm ....
Was Mechele hoor .
Juist.. :facepalm:

Robert_32
Kapitein
Kapitein

Bericht door Robert_32 »

dacoster schreef:
07 mar 2020, 10:12
Robert_32 schreef:
07 mar 2020, 01:01
dacoster schreef:
06 mar 2020, 18:49

Jij hebt gewoon de verkeerde verwachtingen van Michael. Is een pure goalgetter in de zestien en de aanvoer gaat sinds de winterstop niet meer zo vlot.

Die goal tegen Zulte, die Mechele nog afpakt is voor 90% zijn goal. Lag ook aan de basis van de winning goal in Genk afgelopen zondag (3 gouden punten). En die kerel is hier nog geen 2 maand.

Echt jammer dat die hier nooit een kans heeft gekregen voor sommigen.
Jij zegt dus dat hij Jelle Vossen is.
Blijf hem maar labelen als Banana en Vossen, Robert. Doe zo verder.
Jij zegt dat hij enkel in de 16 iets kan, dus jij noemt hem Vossen, niet ik.

En over Banana ging het over te positief posten uit hoop ipv met de realiteit om te gaan.

Dus ik heb hem nog met geeneen van de 2 vergeleken.

Rees
Jong talent
Jong talent

Bericht door Rees »

Goeiemorgen held van de dag!

Jan-9102
Kapitein
Kapitein

Bericht door Jan-9102 »

fcb schreef:
07 mar 2020, 10:49
Jan-9102 schreef:

Als hij al start...
Hoeft niet per se. Maar zou wel een duidelijk signaal zijn als hij de komende 3 matchen telkens start.

Knopfler
Icoon
Icoon

Bericht door Knopfler »

Jan-9102 schreef:
fcb schreef:
Jan-9102 schreef:

Als hij al start...
Hoeft niet per se. Maar zou wel een duidelijk signaal zijn als hij de komende 3 matchen telkens start.
Welk signaal? Tegen Antwerp ben je niets om met hem te starten. Die verdediging heeft niet liever dan lange ballen en voorzetten weg te koppen. Is ook veel gemakkelijker verdedigen voor hen als hij start.

BjeurnEngels
Sterkhouder
Sterkhouder

Bericht door BjeurnEngels »

Knopfler schreef:
07 mar 2020, 12:19
Jan-9102 schreef:
fcb schreef:

Als hij al start...
Welk signaal? Tegen Antwerp ben je niets om met hem te starten. Die verdediging heeft niet liever dan lange ballen en voorzetten weg te koppen. Is ook veel gemakkelijker verdedigen voor hen als hij start.
Nochtans met Pilzen al 2 keer gescoord tegen Antwerp.

VULCO
Basisspeler
Basisspeler

Bericht door VULCO »

Heel ondankbaar te moeten invallen zo kort voor het einde als de rest van de ploeg het gaspedaal wat los laat. Gisteren weer gezien dat dit geen diepe spits/target man is, maar iemand die wel in een combinatie te betrekken is.

blaffer
Beloftespeler
Beloftespeler

Bericht door blaffer »

Het viel weer niet op: bij een van Michaels eerste acties trekt de verdediger hem duidelijk aan het shirt en gaat vervolgens liggen. En Michael krijgt de fout tegen. Je zou voor minder moedeloos worden.

nice
Basisspeler
Basisspeler

Bericht door nice »

blaffer schreef:
08 mar 2020, 08:33
Het viel weer niet op: bij een van Michaels eerste acties trekt de verdediger hem duidelijk aan het shirt en gaat vervolgens liggen. En Michael krijgt de fout tegen. Je zou voor minder moedeloos worden.
Moest gisteren de wedstrijd gedwongen thuis op tv volgen en deze fase was inderdaad ergerlijk. Was 100% fout op hem, maar kreeg ze tegen.

timmy2002
Icoon
Icoon

Bericht door timmy2002 »

nice schreef:
08 mar 2020, 08:38
blaffer schreef:
Moest gisteren de wedstrijd gedwongen thuis op tv volgen en deze fase was inderdaad ergerlijk. Was 100% fout op hem, maar kreeg ze tegen.
De Phille zei na de match en dit is ook toepasbaar op deze fase
"Ik heb de voorbije week gelezen dat Club Brugge volgens een bepaalde analist structureel wordt bevoordeeld door de scheidsrechters. Ik vind dat er zo een grens overschreden is die niet overschrijdbaar is"

makke_fcb
Jong talent
Jong talent

Bericht door makke_fcb »

blaffer schreef:
En king mbokani krijgt dit soort fouten altijd mee. Los daarvan was de ref gewoon zwak gisteren.

maxkerel
Kapitein
Kapitein

Bericht door maxkerel »

Geeft zelfs op FIFA alleen maar slechte passes pfft

Nescio
SN3 Member van het Jaar
SN3 Member van het Jaar

Bericht door Nescio »

Fifa aan het spelen met Club om de forumcommentaar te kunnen herbeleven?

Mens
Azijnpisser
Azijnpisser

Bericht door Mens »

Zouden we deze speler houden eigenlijk? We kunnen met alle respect toch zeggen dat Krmencik te weinig is. Gewoon op technisch vlak zie je dat al. Probeer die nu nog te verkopen met weinig verlies en zoek een alternatief.

Gaat alleen nog maar zakken in waarde als je deze gaat behouden. Hopelijk ben ik fout maar ik vrees ervoor.

Kendrick
Kapitein
Kapitein

Bericht door Kendrick »

Mens schreef:
11 apr 2020, 00:08
Zouden we deze speler houden eigenlijk? We kunnen met alle respect toch zeggen dat Krmencik te weinig is. Gewoon op technisch vlak zie je dat al. Probeer die nu nog te verkopen met weinig verlies en zoek een alternatief.

Gaat alleen nog maar zakken in waarde als je deze gaat behouden. Hopelijk ben ik fout maar ik vrees ervoor.
Aan wie? Gaat zich bij ons moeten bewijzen of we maken sowieso groot verlies hoor.. Op dit moment legt niemand daar meer dan 2 miljoen voor neer vrees ik.

sney
Kapitein
Kapitein

Bericht door sney »

Mens schreef:Zouden we deze speler houden eigenlijk? We kunnen met alle respect toch zeggen dat Krmencik te weinig is. Gewoon op technisch vlak zie je dat al. Probeer die nu nog te verkopen met weinig verlies en zoek een alternatief.

Ik zou die snel wegdoen. Dat wordt een geval Rezaei: goeie spits bij zijn eigen club (Charleroi met zijn counterspel, Praag waar hij voorzetten krijgt) maar in ons dominant combinatie spel niks waard.

We moeten sowieso investeren in een nieuwe spits naast okereke en schrijvers, aangezien Dennis wel zal vertrekken. Doe het dan ineens maar tegoei, is mijn mening.

timmy2002
Icoon
Icoon

Bericht door timmy2002 »

sney schreef:
11 apr 2020, 08:07
Mens schreef:Zouden we deze speler houden eigenlijk? We kunnen met alle respect toch zeggen dat Krmencik te weinig is. Gewoon op technisch vlak zie je dat al. Probeer die nu nog te verkopen met weinig verlies en zoek een alternatief.

Ik zou die snel wegdoen. Dat wordt een geval Rezaei: goeie spits bij zijn eigen club (Charleroi met zijn counterspel, Praag waar hij voorzetten krijgt) maar in ons dominant combinatie spel niks waard.

We moeten sowieso investeren in een nieuwe spits naast okereke en schrijvers, aangezien Dennis wel zal vertrekken. Doe het dan ineens maar tegoei, is mijn mening.
Heb zal op de zomermercato overal héél kalm zijn.
Veel te veel onzekerheden naar het volgende seizoen toe inzake sportieve maar vooral financiële vooruitzichten.
Het financiële was anders met de CL gegarandeerd en buiten mss een batje of transfervrije speler zal de knip op de portemonnee staan; zie de Standardtopic maar dat zal in andere leagues niet anders zijn.
En als de Premier League, de geldkoe/melkkoe voor lucratieve transfers een gedeelte van zijn huidige tv-rechten gaat mislopen zullen ze daar al blij zijn om break even te draaien.

maxkerel
Kapitein
Kapitein

Bericht door maxkerel »

Nescio schreef:
10 apr 2020, 20:11
Fifa aan het spelen met Club om de forumcommentaar te kunnen herbeleven?
Hij heeft een fierkant hoofd!

maxkerel
Kapitein
Kapitein

Bericht door maxkerel »

sney schreef:
11 apr 2020, 08:07

Als je Okereke geen eerste spits gaat maken na het vertrek van Dennis breek je hem helemaal.

LPChester
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door LPChester »

Laat ons nu gewoon maar eens Okereke - Krmencik een kans geven vooraleer deze af te schrijven

Jacke
Basisspeler
Basisspeler

Bericht door Jacke »

LPChester schreef:
11 apr 2020, 10:35
Laat ons nu gewoon maar eens Okereke - Krmencik een kans geven vooraleer deze af te schrijven
Inderdaad.

Gast is toegekomen met een achterstand.
Zet deze maar naast Okereke bij de start van het nieuwe seizoen.

maxkerel
Kapitein
Kapitein

Bericht door maxkerel »

LPChester schreef:
11 apr 2020, 10:35
Klinkt goed, maar vraag me af welke rol Krmencik op zich moet gaan nemen dan.
Van Okereke kennen we zijn kwaliteiten, maar die van Krmencik hebben we nog niet gezien door verschillende redenen/omstandigheden.