NBA 2K20

Computerproblemen en alles over games

Moderator: Moderators

stoon
Basisspeler
Basisspeler

Re: NBA 2K20

Bericht door stoon »

Spurs ging dan weer vanzelf.
Wel super cool dat die teams er allemaal inzitten. Enkel spijtig dat het niet is realistischer is. Spelers tot max pink diamond had beter geweest.

stoon
Basisspeler
Basisspeler

Bericht door stoon »

OK 2k is er gewoon mee ant smijten

GO kawhi en GO Jocic is get.

Ben de tel kwijt maar draait dus enkel nog om de goats nu. (lebron, MJ, Bird, Kobe, Curry, Pippen, Kareem en D Wade)

Probleem is dat online kapot gaat zijn nu.

ollie
Sterkhouder
Sterkhouder

Bericht door ollie »

stoon schreef:
02 aug 2020, 20:32

Ben de tel kwijt maar draait dus enkel nog om de goats nu. (lebron, MJ, Bird, Kobe, Curry, Pippen, Kareem en D Wade)

Ik heb ook zion, lillard en jokic gekregen... probeer nog 1 pack te kopen op nog betere anders verkopen voor wat extra mt.. online ja nu hek van de dam waarschijnlijk

Daff
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door Daff »

Ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar in MyTeam gooien die mannen alles binnen en ik vrijwel niets.

Driepunters scoren lukt nooit, bij die mannen de ene na de andere. Ook de meeste simpele shots missen mijn spelers.

Beetje gehad met het spel.

stoon
Basisspeler
Basisspeler

Bericht door stoon »

hoe ver zit je al?
wat ik deed was alle spotlights op rookie doen (1 weekly + de eerste game van alle spotlight series waar je dan ook nog eens evo spelers voor krijgt.)
Met die evo's maakte ik mijn eerste team: Isiah Thomas, dwayne Wade, Iguodala, Garnet, Kareem, Lin, ...
Daarnaast nog wat spelers uit locker codes ( zo had ik snel D Bogut, D Odum, PD Kobe, ...).
Dan is je team normaal wel sterk genoeg om wat weekly spotligth te doen, en aan domination te beginnen.
de eerste triple treath matchen zijn ook simpel: pro tip, tegenstander is daar in line met u team.

Daarnaast heb je een aantal kaarten die echt over powered zijn: amy Isaac Bonga, PD Eddy Cury, Dino Radja, ...

Als je daar al zit, via daily logins wat packs pakt, kan je eventueel via de (historic) spotlights wat (pink) diamons unlocken, en hopelijk genoeg coins hebben voor nu gratis opal pack te nemen. als je hier doorgaat kan je met Siakam, Harden, Arenas en Hakeem plus uiteindelijk Kobe nog 5 Opals gratis krijgen.

als je daar zou geraken is je team zeker sterk genoeg voor aan de Bird Spotlights te beginnen waar je per 10 matchen een OPAL krijgt.

stoon
Basisspeler
Basisspeler

Bericht door stoon »

ollie schreef:
03 aug 2020, 12:23
stoon schreef:

Ik heb ook zion, lillard en jokic gekregen... probeer nog 1 pack te kopen op nog betere anders verkopen voor wat extra mt.. online ja nu hek van de dam waarschijnlijk
Hier nog Damian Lillard en Paul Pierce.
Online is het enerzijds een ramp nu maar anderzijds iedereen met gelijke wapens.
Vooral zuur voor wie er 100 euros aan cash ingepompt heeft (in BE niet mogelijk).
Zou cool zijn moest daar apparte matchmaking voor bestaan.

ollie
Sterkhouder
Sterkhouder

Bericht door ollie »

stoon schreef:
03 aug 2020, 22:50
ollie schreef:
03 aug 2020, 12:23
stoon schreef:

Hier nog Damian Lillard en Paul Pierce.
Online is het enerzijds een ramp nu maar anderzijds iedereen met gelijke wapens.
Vooral zuur voor wie er 100 euros aan cash ingepompt heeft (in BE niet mogelijk).
Zou cool zijn moest daar apparte matchmaking voor bestaan.
Klopt beetje zoals fifa.. instellen niveau en dan gelijke wapens..
Mijn niveau echt nog niet top... superstar nog te moeilijk terwijl all-star soms te makkelijk is voor me...

Coxiekrc
KRC Genk

Bericht door Coxiekrc »

Doen jullie in My career ook die team practice? Ben dat wat beu en zou eigenlijk alleen die trainingen met een legend er bij er willen uitpakken.