Match day!

Club start met: Mignolet - Mata - Mitrovic - Deli - Ricca - Rits - Vormer - Vanaken - Diatta - Okereke - Dennis

FIFA 19 - Morgen Live Aankondiging

Computerproblemen en alles over games

Moderator: Moderators

FoxMulder2014
Senior Member
Senior Member

FIFA 19 - Morgen Live Aankondiging

Bericht door FoxMulder2014 » 08 jun 2018, 17:52

Morgen wordt FIFA 19 officieel live aangekondigd op allerlei streamingdiensten; Dus tijd voor het FIFA 19 om ook open te gaan.

Morgen op 1100 LA Time oftwel 1900 Brussels Time begint de uitzending.

Hier te volgen: https://www.ea.com/eaplay2018

Op verschillende streamingdiensten: waaronder youtube:

https://www.youtube.com/watch?v=qw16v3oGXso

Naast FIFA 19 en de andere sportgames, ook nog Battlefield V, Anthem, Need For Speed No Limits en voor de "indie" liefhebbers 'Fe'.

Nee, je hebt geen tickets nodig tenzij je nog snel naar EA vliegt (don't bother, boeltje is al nagenoeg volzet)

Nu, naar welke features in FIFA 19 kijk je uit en welke kan je missen?

Persoonlijk, mogen ze FUT toegankelijker maken. Al die brolspelers schrappen. Pakjes verkopen/verdienen zoals een echt panini boekje. Op z'n minst per land.

[*]Sowieso mogen ze die 3e rangs competities eruit slopen. Er is tegenwoordig zelfs vraag voor de Turkse 2e klasse. Ja, gewoon omdat er honderd miljoen Turken zijn die er gewoon op stemmen omdat ze Turk zijn. In praktijk is heeft geen elke Turk interesse in de Turkse tweede klasse, behalve de fans van de ploegen. Dat is hier ook zo. Niemand zit hier toch te wachten op Tubeke, behalve Tubeke fans?

[*]Gooi al die rotzooi er maar uit dus. Ipv geef ons terug CLASSIC TEAMS. Die zat er 20 jaar geleden wel in. In World Cup 98 zat elke WK finalist in het spel. In 99 en/of 2000 zat nog zooi Classic teams.

Ik bedoel speel je liever met een een ster ploegje uit Qatar of Shaiti Arabia of met Barcelona '92, Milan '88, Arsenal 04, Club Brugge '78, Rode Ster '91, Barcelona '09, Liverpool '77, Real Madrid '58, Manchester Utd '57,Bayern '01, etc

En ook enkele cultteams zoals New York Cosmos of Los Angeles Aztecs (met Cruijff).

En enkele Zuid-Amerikaanse teams van uit de tijd dat de toppers nog niet werden weggeplukt door de Europese toppers, zoals Independiente '73, Boca Juniors '77, Santos '63...

Sja, Ik ben gek van zowel geschiendenis als voetbal. Dus logisch dat er een kruisbestuiving bestaat. Met een moderne FIFA met al die klassieke teams spelen zou zalig zijn. Zeker als ze het aanpakken zoals in World Cup 98. Waar het niet gewoon dezelfde gameplay was met andere namen. Nee, die oude finales uit de jaren '30 was een heel anders soort voetbal. Met zo'n loodzware bal en het voelde ook heel anders. Echt zalig.

Genieten hoor: https://www.youtube.com/watch?v=dtFzqM5INKI (je kan trouwens geloof ik ook in zwart/wit (nuja sepia spelen)

Anyway wat wil jij nieuw zien, weg zien. Veranderen, vernieuwen, terugkeren in FIFA 19?

Oh ja.

Fox Bamin schreef:Weeral al een topic
(Vriendelijk van mij toch, hoef je de moeite niet zelf doen)

Bonno
Oldie
Oldie

Re: FIFA 19 - Morgen Live Aankondiging

Bericht door Bonno » 08 jun 2018, 20:23

Opnieuw benieuwd naar de ingame scripting, hoeveel FUT zal kosten en vooral of er terug vrouwenvoetbal is.

lajos1891
Addicted Member
Addicted Member
Vak: 225

Bericht door lajos1891 » 08 jun 2018, 22:33

Bonno schreef:Opnieuw benieuwd naar de ingame scripting, hoeveel FUT zal kosten en vooral of er terug vrouwenvoetbal is.
Karl Vannieuwkerke vindt dit leuk.

Matteo Carati
Oldie
Oldie

Bericht door Matteo Carati » 09 jun 2018, 10:58

Het 1 is nog niet uitgemolken en ze beginnen al met het ander.

Sowieso geen FUT meer voor mij. 1 jaartje eens gespeeld, maar daar blijft het bij

Coxiekrc
KRC Genk

Bericht door Coxiekrc » 09 jun 2018, 21:57

[youtube]zX0AV6yxyrQ[/youtube]

Zweethond
Senior Member
Senior Member
Vak: Business Seats

Bericht door Zweethond » 09 jun 2018, 22:00

Het einde van PES is nabij.

FoxMulder2014
Senior Member
Senior Member

Bericht door FoxMulder2014 » 10 jun 2018, 01:26

Armaf schreef:Het einde van PES is nabij.
Ach, in Japan verkoopt PES beter dan FIFA en is Master League > Champions League

Bovendien kan je alle licenties op een uurtje tijd in het spel steken. De modders (ook op ps4) zullen al snel alle licenties (zoals elk jaar) in het spel steken. En hup, de Champions League zal er snel terug inzitten;

FoxMulder2014
Senior Member
Senior Member

Bericht door FoxMulder2014 » 10 jun 2018, 01:28

Verder teleurgesteld. Na de tease van zaalvoetbal (of pleintjesvoetbal in FIFA 18) had deze mode er gewoon moeten inzitten.

Net zoals ze er terug Classic Teams moeten in steken. Waaronder Club Brugge '78

En waarom is er nog geen Ceulemans Icon?

Toen ze in 1998 de WK licentie haalden, staken ze elke finalist in het spel. Nu ze de CL licentie hebben gewoon alle Europcup 1 / CL finalisten erin.

Veel interesster om met Club '78, Barca '92, Ajax '95, etc

Dan die suffe story mode met die karakterloze Walker

Coxiekrc
KRC Genk

Bericht door Coxiekrc » 10 jun 2018, 23:03

Active Touch System
This new system fundamentally changes the way you receive and strike the ball, enabling closer control, improved fluidity in movement, more creativity, and increased player personality when. First touch gets an overhaul with new tools such as the disguised touch, flick-up volleys, or even skill specific animations like the Neymar Trap, so that you can stay one touch ahead of your opponent and create scoring chances.

Dynamic Tactics
The reimagined tactical system gives players the tools to set multiple tactical approaches, deeper pre-match customization, and new options for in-match adjustments. Each tactical approach combines formations, mentalities, and attacking and defensive play styles so that you can easily customize your play in any situation.

50/50 Battles
User reactions and player attributes determine the outcome of loose ball duels across the pitch. Thanks to increased teammate intelligence and spatial awareness, every challenge matters in the fight for possession.

Timed Finishing
Get another level of control over every shot with the Timed Finishing system, which puts users in charge of how accurately they connect with the ball. Trigger a timed finish by double tapping the “shoot” button when attempting a strike. The precision and timing of the second button tap determines the result of the contact; perfectly timed strikes increase a shot's accuracy and power, while poorly timed contacts make the shot more likely to miss the mark. Whether it's a hit from outside the box, a precision header, or a deft touch, timed finishing adds a higher layer of control to finishing in FIFA 19.

Real Player Motion Technology
The game-changing animation system, which brought enhanced player personality and movement fidelity to EA SPORTS FIFA, is back with increased coverage of the entire pitch. Enhanced animations for tactical shielding, impact balancing, and physical jostling take realistic player movement, responsiveness, and personality to unbelievable heights.

Nieuwe First touch is wel iets wat eens mocht, is dikwijls echt een beperking. Dat finishing gedoe lijkt mij nog vreemd, maar misschien mag dat wel iets uitdagender ja.

Trainer !
Oldie
Oldie

Bericht door Trainer ! » 13 jun 2018, 06:29

Benieuwd hoeveel de FIFA Points deze keer gaan kosten!

Djspeed
Senior Member
Senior Member

Bericht door Djspeed » 21 jul 2018, 17:20

nope

https://pbs.twimg.com/media/Dd3pUMDU0AAOw9I.jpg:large

Geen Belgische Competie veronderstel ik....

Freethielsupporter
W-Beveren

Bericht door Freethielsupporter » 21 jul 2018, 18:47

Djspeed schreef:
nope

Is in die foto toch juist aangekondigd van wel?
EN die competities zullen niet plots uit fifa gaan he.

Bamin
Oldie
Oldie

Bericht door Bamin » 21 jul 2018, 19:22

Staan er al ergens voorlopige ratings?

Djspeed
Senior Member
Senior Member

Bericht door Djspeed » 21 jul 2018, 19:35

Freethielsupporter schreef:
Djspeed schreef:
nope

De foto is van PES, dat zijn de competities waarvan ze de rechten hebben. Niet FIFA. En aangezien het groot nieuws is dat Rusland er niet bij zit. Omdat pes de rechten heeft. Geldt dat ook voor de andere competities veronderstel ik ?

Freethielsupporter
W-Beveren

Bericht door Freethielsupporter » 21 jul 2018, 19:47

Djspeed schreef:
Djspeed schreef: nope

De foto is van PES, dat zijn de competities waarvan ze de rechten hebben. Niet FIFA. En aangezien het groot nieuws is dat Rusland er niet bij zit. Omdat pes de rechten heeft. Geldt dat ook voor de andere competities veronderstel ik ?
Fifa heeft nu ook pas de rechten van PES en vorig jaar had PES bijvoorbeeld de rechten van Dortmund en Barcelona.
Maar dat resulteerd vaak vooral in stadions die niet gebruikt mogen worden, of soms echte gezichten ofzo. Maar al die competities gaan niet zomaar verdwijnen uit Fifa lijkt mij hoor.

Djspeed
Senior Member
Senior Member

Bericht door Djspeed » 21 jul 2018, 19:56

Djspeed schreef:
Freethielsupporter schreef: Is in die foto toch juist aangekondigd van wel?
Fifa heeft nu ook pas de rechten van PES en vorig jaar had PES bijvoorbeeld de rechten van Dortmund en Barcelona.
Maar dat resulteerd vaak vooral in stadions die niet gebruikt mogen worden, of soms echte gezichten ofzo. Maar al die competities gaan niet zomaar verdwijnen uit Fifa lijkt mij hoor.
Ik hoop het...

Ik ben god niet
Newbie
Newbie

Bericht door Ik ben god niet » 22 jul 2018, 23:31

Djspeed schreef:
Djspeed schreef: De foto is van PES, dat zijn de competities waarvan ze de rechten hebben. Niet FIFA. En aangezien het groot nieuws is dat Rusland er niet bij zit. Omdat pes de rechten heeft. Geldt dat ook voor de andere competities veronderstel ik ?
Ik hoop het...
Enkel Russische competitie exclusief op PES.

maxkerel
Oldie
Oldie

Bericht door maxkerel » 23 jul 2018, 11:03

Ik schiet mezelf door de kop als ik dit toch weer koop

Coxiekrc
KRC Genk

Bericht door Coxiekrc » 24 jul 2018, 21:01

[youtube]RRcqXAMJ1S8[/youtube]

dacoster
Oldie
Oldie

Bericht door dacoster » 24 jul 2018, 22:43

Amai dat lijkt veel op Fifa 18.

R3mko
Winnaar De Mol
Winnaar De Mol
Vak: 311

Bericht door R3mko » 25 jul 2018, 12:24

Kga nog eens paar jaar overslaan denkik...

Robbeki
Junior Member
Junior Member

Bericht door Robbeki » 25 jul 2018, 13:10

Djspeed schreef:
nope

Dus net nu ik voor de eerste keer Fifa zou kopen ipv PES gaan ze de belgische competitie volledig in PES steken? :emiel:

Scripter
Oldie
Oldie

Bericht door Scripter » 25 jul 2018, 13:41

Waarom zou je vrijwillig FIFA kopen? Gisteren nog 2 uurtjes gespeeld, weer kapot lopen ergeren aan hoe scripted dat is. Terug naar Fortnite dus

Robbeki
Junior Member
Junior Member

Bericht door Robbeki » 25 jul 2018, 14:14

Scripter schreef:Waarom zou je vrijwillig FIFA kopen? Gisteren nog 2 uurtjes gespeeld, weer kapot lopen ergeren aan hoe scripted dat is. Terug naar Fortnite dus
Omdat ik graag een voetbalspel speel itt een game dat er uitziet als iets voor 12 jarigen (Ik geef toe dat ik Fortnite nog geen kans heb gegeven. Ik speel dan ook nooit online :peace: )

Pes had qua gameplay altijd de voorkeur bij mij maar ik ben het wel beu om zelf een competitie te moeten maken om met brugge te kunnen spelen en logo's/truitjes manueel te moeten aanpassen. Dus daarom Fifa...

Scripter
Oldie
Oldie

Bericht door Scripter » 25 jul 2018, 14:23

Robbeki schreef:
Scripter schreef:Waarom zou je vrijwillig FIFA kopen? Gisteren nog 2 uurtjes gespeeld, weer kapot lopen ergeren aan hoe scripted dat is. Terug naar Fortnite dus
Omdat ik graag een voetbalspel speel itt een game dat er uitziet als iets voor 12 jarigen (Ik geef toe dat ik Fortnite nog geen kans heb gegeven. Ik speel dan ook nooit online :peace: )

Pes had qua gameplay altijd de voorkeur bij mij maar ik ben het wel beu om zelf een competitie te moeten maken om met brugge te kunnen spelen en logo's/truitjes manueel te moeten aanpassen. Dus daarom Fifa...
Bedoel dat ik terug ga naar Fortnite. Ik verplicht je niet om dat te spelen.
Maar bon soit, naar wat ik hoor zit je bij PES qua gameplay wel goed, maar als je voor al die extra dingen die wel in FIFA zitten veel rage-momenten voorover hebt, dan moet je naar FIFA overstappen ja :mrgreen:

(Over de carrière modus van FIFA ben ik dan weer wel te spreken, die speel ik ook soms nog voor het vermaak. Daarmee zit je wel oké bij FIFA vind ik)