Voorkom COVID-19/Corona en de verspreiding naar anderen!

[*] Was je handen regelmatig en grondig met water en zeep
[*] Hoest of nies in een papieren zakdoek of in de binnenkant van je elleboog
[*] Raak je gezicht zo weinig mogelijk aan
[*] Vermijd handen geven
[*] Vermijd nauw contact met personen die ziek zijn
[*] Hou 1 tot 2 meter afstand van personen, zelfs als ze niet ziek zijn

En ook, blijf thuis als je ziek bent. Je kan het aan andere zwakkere mensen doorgeven!

(LINK) - Extra info
(LINK) - Statistieken over het virus
(LINK) - Statistieken over de situatie in België

FIFA 20

Computerproblemen en alles over games

Moderator: Moderators

Roels
Newbie
Newbie

Re: FIFA 20

Bericht door Roels » 14 feb 2020, 21:49

Afbeelding

Zoek nog een vervanger voor Saint Maximin die in een 4-4-2 op de RM zou spelen...

WettelKrabber91
Addicted Member
Addicted Member
Vak: 213

Bericht door WettelKrabber91 » 14 feb 2020, 22:54

Roels schreef:
14 feb 2020, 21:49
Afbeelding

Zoek nog een vervanger voor Saint Maximin die in een 4-4-2 op de RM zou spelen...
Future star Ikone?

BjeurnEngels
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door BjeurnEngels » 14 feb 2020, 23:04

Roels schreef:
Spoiler:
Afbeelding
Mbappé, zonder twijfel.

Bamin
Oldie
Oldie

Bericht door Bamin » 14 feb 2020, 23:44

BjeurnEngels schreef:
Roels schreef:
Spoiler:
Afbeelding
Mbappé, zonder twijfel.
Enkel Viera als middenvelder in game, lijkt me toch te weinig. :D

Bamin
Oldie
Oldie

Bericht door Bamin » 14 feb 2020, 23:44

Iemand met de gewone versie van Eriksen gespeeld? Ben aan het denken om die speciale te halen als vervanger van Gomez.

BjeurnEngels
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door BjeurnEngels » 14 feb 2020, 23:54

Bamin schreef:
14 feb 2020, 23:44
BjeurnEngels schreef:
Roels schreef:
Spoiler:
Afbeelding
Mbappé, zonder twijfel.
Scream Firmino heeft alle stats om een goeie CM te zijn hoor.

Roels
Newbie
Newbie

Bericht door Roels » 15 feb 2020, 08:10

BjeurnEngels schreef:
Bamin schreef:
14 feb 2020, 23:44
BjeurnEngels schreef: Mbappé, zonder twijfel.
Scream Firmino heeft alle stats om een goeie CM te zijn hoor.
Idd, Firmino beste box to box middenvelder na Gullit :D
Ondertussen De Ligt verkocht en Mbappe gekocht.

BjeurnEngels
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door BjeurnEngels » 16 feb 2020, 18:31

Draft is echt heerlijk op dit moment. Veel meer goeie Icons dan voordien.
Spoiler:
4-1, 3-0, 4-0, 3-0 (4 RQ's) in één draft :mrgreen:

Afbeelding

Bernie
Junior Member
Junior Member

Bericht door Bernie » 20 feb 2020, 22:47

Ik speel niet FUT, maar iemand tips hoe aan de deftige spelers raken? Is dat puur 1000 matchen grinden?

Heb nu 117 reserve spelers (bijna allemaal gold tussen 75-79). Nog geen euro uitgegeven. Online spelen is iet te doen. Geen probleem dat andere topteams hebben, maar correct is het niet natuurlijk. Als Daring Brugge in de competitie zou uitkomen tegen de beste spelers van Real, Barca en nog een drie tal icons waaronder nog Van Der Sar die alles pakt* en Hagi die van 40m meer binnenknalt dat wat anders. Normaal zouden kutteams zoals het mijne tegen andere kutteam moet spelen, maar goed.

Iemand tips op een semi-deftig team op te stellen

Huidig La Liga Team:
Spoiler:
Afbeelding
Als ik moet verdedigingen schakel naar 5 man defensie en gooi ik Maguire erop. Als ik van voor meer snelheid nodig heb gooi ik Delafeu en Pulisic erop.

Zou graag Alba hebben, maar geld is lastig te verdienen;

Als ik hierboven kijk snap ik niet hoe jullie die wereldteam halen? Nu judgement, maar geven jullie geld uit aan FUT? Mijn team heeft 0,0 gekost. Is echt nodig om deftige kaartjes te halen je geld boven te halen?

(* Twee online match tegenstanders had meer spelers van 95+ en -90. Zelfs paar ongemogelijk haalbare ballen (stuk of 6 haalde Van Der Sar er uit. Is ook niet leuk voor de tegenstanders, enige reden dat ik nog 6 "gemaakte doelpunten" kan afdwingen is omdat de tegenstandaard geen moeite meer deed, niet dat het nodig was; VDS pakt toch alles)

NSNG
Newbie
Newbie

Bericht door NSNG » 20 feb 2020, 23:44

Tip: Ga nog snel voor wat icon swap tokens en kies Van Der Sar en Hierro als je team dat niveau is. Daarnaast zou ik bij goedkope spelers vooral naar pace kijken.

Bernie
Junior Member
Junior Member

Bericht door Bernie » 21 feb 2020, 00:38

NSNG schreef:
20 feb 2020, 23:44
Tip: Ga nog snel voor wat icon swap tokens en kies Van Der Sar en Hierro als je team dat niveau is. Daarnaast zou ik bij goedkope spelers vooral naar pace kijken.
Beter een snelle speler met minder avg stats zoals Deulofeu met 88 pace dan een Pedro met 75 als flank maw?

Iniesta te traag tegenwoordig zeker?

Zou idd graag Van Der Sar hebben, maar zal nog even mogen sparen

La Liga op het eerste zicht wel niet de beste competitie van snelheid precies?

Perisic
Newbie
Newbie

Bericht door Perisic » 21 feb 2020, 07:57

Iemand tips voor goede formatie/tactics?
momenteel draait het bij mij totaal niet meer, van divisie 4 naar 6.
Vind maar niet de juiste oplossing met mijn tactics & formation...

Coxiekrc
KRC Genk

Bericht door Coxiekrc » 21 feb 2020, 11:00

Bernie schreef:
21 feb 2020, 00:38
NSNG schreef:
Beter een snelle speler met minder avg stats zoals Deulofeu met 88 pace dan een Pedro met 75 als flank maw?

Iniesta te traag tegenwoordig zeker?

Zou idd graag Van Der Sar hebben, maar zal nog even mogen sparen

La Liga op het eerste zicht wel niet de beste competitie van snelheid precies?
Uw spits is ook veel te traag. Kan je Inaki Williams niet betalen? Morales is ook een goede spits om mee te starten. Is al een veel betere optie als de veel te trage Aduriz.

Op de rechtsback zit je met een speler met enkel rode linken en dus weinig of geen chemistry. Koop daar een goedkope Spaanse rechtsbak die wel op goede Chemistry zit, bv Semedo.

Probeer daarnaast via objectives aan wat gratis spelers te komen. Je kan nog steeds voor Odegaard of Moi Gomez gaan.

Coxiekrc
KRC Genk

Bericht door Coxiekrc » 21 feb 2020, 11:03

Verder:
- als uw Maguire tradable is, zou ik die verkopen en dat geld gebruiken om uw team wat te upgraden.
- met een iets beter (en sneller) team ga je misschien wat matchen winnen -> packs krijgen -> enzoverder...
- als je nu vergelijkt met andere teams moet je er rekening mee houden dat de meeste spelers al van eind september bezig zijn met spelen, SBC's,... Dan krijg je zonder geld er in te steken ook al mooie teams bij elkaar.

Bamin
Oldie
Oldie

Bericht door Bamin » 21 feb 2020, 12:23

Bjeurn, nieuwe promo vandaag: zijn dat spelers die een andere, random positie krijgen of hoe moet ik dat zien? :D

Bamin
Oldie
Oldie

Bericht door Bamin » 21 feb 2020, 12:30

Bernie schreef:Ik speel niet FUT, maar iemand tips hoe aan de deftige spelers raken? Is dat puur 1000 matchen grinden?

Heb nu 117 reserve spelers (bijna allemaal gold tussen 75-79). Nog geen euro uitgegeven. Online spelen is iet te doen. Geen probleem dat andere topteams hebben, maar correct is het niet natuurlijk. Als Daring Brugge in de competitie zou uitkomen tegen de beste spelers van Real, Barca en nog een drie tal icons waaronder nog Van Der Sar die alles pakt* en Hagi die van 40m meer binnenknalt dat wat anders. Normaal zouden kutteams zoals het mijne tegen andere kutteam moet spelen, maar goed.

Iemand tips op een semi-deftig team op te stellen

Huidig La Liga Team:
Spoiler:
Afbeelding
Als ik moet verdedigingen schakel naar 5 man defensie en gooi ik Maguire erop. Als ik van voor meer snelheid nodig heb gooi ik Delafeu en Pulisic erop.

Zou graag Alba hebben, maar geld is lastig te verdienen;

Als ik hierboven kijk snap ik niet hoe jullie die wereldteam halen? Nu judgement, maar geven jullie geld uit aan FUT? Mijn team heeft 0,0 gekost. Is echt nodig om deftige kaartjes te halen je geld boven te halen?

(* Twee online match tegenstanders had meer spelers van 95+ en -90. Zelfs paar ongemogelijk haalbare ballen (stuk of 6 haalde Van Der Sar er uit. Is ook niet leuk voor de tegenstanders, enige reden dat ik nog 6 "gemaakte doelpunten" kan afdwingen is omdat de tegenstandaard geen moeite meer deed, niet dat het nodig was; VDS pakt toch alles)
Als uw OTW Maguire tradeable is, verkopen! Haal met die coins een PL team bestaande uit Tierney, Sanchez, Gomez, Pereira, Ndidi, Wijnaldum, Lucas, Felipe Anderson, Vardy, Saint-Maximin en een random keeper.

BjeurnEngels
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door BjeurnEngels » 21 feb 2020, 12:36

Bamin schreef:
21 feb 2020, 12:23
Bjeurn, nieuwe promo vandaag: zijn dat spelers die een andere, random positie krijgen of hoe moet ik dat zien? :D
Promo is nieuw tov andere jaren, maar ik vermoed idd dat het spelers gaan zijn op ongewone posities. Marcelo op CAM, Lacazette op rechtsbuiten, Alaba centraal achteraan,...

Bernie
Junior Member
Junior Member

Bericht door Bernie » 21 feb 2020, 13:03

Bamin schreef:
21 feb 2020, 12:30

Als uw OTW Maguire tradeable is, verkopen! Haal met die coins een PL team bestaande uit Tierney, Sanchez, Gomez, Pereira, Ndidi, Wijnaldum, Lucas, Felipe Anderson, Vardy, Saint-Maximin en een random keeper.
Nee, helaas niet tradeable.

En nu nog volledig herbeginnen met een PL team? Zoveel speel ik het niet om volledig te herbeginnen. Misschien voor FIFA21 :)

Ben ook La Liga fan vandaar. Maar idd met een PL team kan je een beter elftal maken heb ik de indruk.

Bernie
Junior Member
Junior Member

Bericht door Bernie » 21 feb 2020, 13:08

Is het ook beter om je (gold) spelers onder de 80 te sparen, of gewoon verkopen? Of houden voor de SBC in te vullen?

Coxiekrc
KRC Genk

Bericht door Coxiekrc » 21 feb 2020, 13:22

Bernie schreef:
21 feb 2020, 13:03
Bamin schreef:

En nu nog volledig herbeginnen met een PL team? Zoveel speel ik het niet om volledig te herbeginnen. Misschien voor FIFA21 :)

Ben ook La Liga fan vandaar. Maar idd met een PL team kan je een beter elftal maken heb ik de indruk.
Op zich is er niets mis met een andere League te kiezen, anders is het ook maar saai. Ik speel dit jaar met een Bundesliga team, al overweeg ik nu wel een hybride met PL aangezien ik mijn team meestal na een tijdje wat beu ben.

Als je echt Van der Sar wilt : krijg je die 6 swap tokens niet bij elkaar? Die Squad Battles objectives zijn redelijk eenvoudig als je speelt tegen de teams met weinig rating en chemistry. Dan heb je er al 4 en moet je er maar 2 meer halen uit de Rivals. Dan heb je Van der Sar gratis en voor niets.

Bernie
Junior Member
Junior Member

Bericht door Bernie » 21 feb 2020, 13:23

NSNG schreef:
Waar haal je die "icon swap tokens"?

Edit: zie hierboven dus

Bernie
Junior Member
Junior Member

Bericht door Bernie » 21 feb 2020, 13:25

Coxiekrc schreef:
21 feb 2020, 13:22
Bernie schreef:
Bamin schreef:

Op zich is er niets mis met een andere League te kiezen, anders is het ook maar saai. Ik speel dit jaar met een Bundesliga team, al overweeg ik nu wel een hybride met PL aangezien ik mijn team meestal na een tijdje wat beu ben.

Als je echt Van der Sar wilt : krijg je die 6 swap tokens niet bij elkaar? Die Squad Battles objectives zijn redelijk eenvoudig als je speelt tegen de teams met weinig rating en chemistry. Dan heb je er al 4 en moet je er maar 2 meer halen uit de Rivals. Dan heb je Van der Sar gratis en voor niets.
Als mijn 2 cvs Lenglet en Pique (nog niet gekocht) zijn is Van Der Sar dan wel een goeie keuze ivm chemistry?

Coxiekrc
KRC Genk

Bericht door Coxiekrc » 21 feb 2020, 13:26

Bernie schreef:
21 feb 2020, 13:23
NSNG schreef:
Waar haal je die "icon swap tokens"?
Bij jouw objectives staan er 2 : Icon Swaps single player voor de Squad Battles en Icon Swaps online voor Rivals.

Is steeds ongeveer als "win 6 wedstrijden met een team met 7 spelers uit Premier League" e.d.

Coxiekrc
KRC Genk

Bericht door Coxiekrc » 21 feb 2020, 13:26

Bernie schreef:
21 feb 2020, 13:25
Coxiekrc schreef:
Bernie schreef:

Als mijn 2 cvs Lenglet en Pique zijn is Van Der Sar dan wel een goeie keuze ivm chemistry?
Icon geeft altijd minimaal een orange link, dus dat is geen probleem.

Bernie
Junior Member
Junior Member

Bericht door Bernie » 21 feb 2020, 13:30

Coxiekrc schreef:
21 feb 2020, 13:26
Bernie schreef:
21 feb 2020, 13:25
Coxiekrc schreef:

Als mijn 2 cvs Lenglet en Pique zijn is Van Der Sar dan wel een goeie keuze ivm chemistry?
Icon geeft altijd minimaal een orange link, dus dat is geen probleem.
:top:

Helaas geen Zubi :|