Voorkom COVID-19/Corona en de verspreiding naar anderen!

[*] Was je handen regelmatig en grondig met water en zeep
[*] Hoest of nies in een papieren zakdoek of in de binnenkant van je elleboog
[*] Raak je gezicht zo weinig mogelijk aan
[*] Vermijd handen geven
[*] Vermijd nauw contact met personen die ziek zijn
[*] Hou 1 tot 2 meter afstand van personen, zelfs als ze niet ziek zijn

En ook, blijf thuis als je ziek bent. Je kan het aan andere zwakkere mensen doorgeven!

(LINK) - Extra info
(LINK) - Statistieken over het virus
(LINK) - Statistieken over de situatie in België

FIFA 20

Computerproblemen en alles over games

Moderator: Moderators

Bernie
Junior Member
Junior Member

Re: FIFA 20

Bericht door Bernie » 05 dec 2019, 15:07

Goeie deal voor de PC versie van FIFA 20

PS4 versie verkocht voor €40 euro (€25 voor betaald + opleg van FIFA19 & Mortal Kombat X. Twee spellen die ik nooit meer ga spelen wegens MK11 & FIFA 20).

Ga mij op Origin zo'n Origin Premium jaar abbo nemen.

€100 voor een jaar. Klinkt veel, maar FIFA 20, NFS Heat, Star Wars Fallen Order, Tropico 6, (Battlefield V 2.0) en je hebt je geld al "terug". En die games ga ik volgend jaar toch niet meer spelen, + nog de hele backlog van EA én in 2020 komen vast wel nog een paar leuke spel. FIFA 21 sowieso, waarschijnlijk ook nog een nieuwe Battlefield en sowieso nog iets onaangekondigd.

Battlefield V 2.0 zit er dus ook bij. Het is eindelijk een goede shooter geworden. Maar ik had 'm al dusja. Alle Battlefield games sinds Battlefield 3 zitten erbij.

Verder ook nog Madden NFL 20, Tropico 6 (& 5), Vampyr (uitstekende RPG, redelijk kort (20-25 uur) als compromis dat je keuzes échte gevolgen hebben), Batman Origins, Arkham & City, Lego Batman Trilogy, alle Command & Conquers, Crysis Trilogy, Mass Effect Trilogy + Andromeda, Dragon Age Trilogy, Dead Space Trilogy, oude Medal of Honor serie, alle Wing Commanders, Anthem, ...

Verder ook een pak oude Star Wars games inclusief de original Battlefront 2, Force Unleased 1 & 2, KOTOR 1 & 2, ....

Nog veel meer

Voor de Football Manager liefhebber die eens iets anders wil, de Baseball versie staat er ook op (Out of the Park 20)

:arrow: Volledige lijst: https://www.ea.com/origin-access-game-updates

Voor wie niet de allernieuwste games moet hebben (FIFA 19, Anthem, bijna alles ouder dan een klein jaar of soms minder zoals Anthem) kan je Basic afsluiten voor 4.99 /maand of 29,99 voor een jaar.

Zeg wat je wil over EA. Best wel een kutbedrijf, maar dit zijn goede deals)

:arrow: Volledige lijst: https://www.ea.com/origin-access-game-updates

Teveel op te noemen. Als je een beetje games bent haal je het er zo uit. FIFA 20 zal iedereen wel al hebben, maar de nieuwe NFS en Star Wars Fallen Order alleen kost je meer dan €100.

En je speelt die games toch niet meer binnen een jaar. En destijds sluit je een nieuwe abbo af voor FIFA 21, de nieuwe Battlefield en wie weet wat nog.

BjeurnEngels
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door BjeurnEngels » 05 dec 2019, 15:22

Bamin schreef:
05 dec 2019, 14:00
Bjeurn, wanneer komen de SBC’s voor de Engelse en Spaanse competitie, denk je? Zijn er wat zilveren spelers waar je kan investeren?
Mijn gok is ergens in de komende 2 weken, aangezien die SBC's nu toch vrij snel na mekaar online komen. De veiligste investering die je nu kan doen is gewoon van alle spelers uit die competitie er eentje in jouw club doen (buiten 83's en hoger, want die zijn nu nog duur door de TOTW SBC).

Er zullen dan wel een aantal tussen zitten die flink zullen stijgen en er zullen een aantal stabiel blijven. Investeren in zilveren kan, maar echt massaal de zilveren linksback van Burnley gaan inkopen zou ik nu ook niet doen. EA kennende willen die investeerders altijd flink naaien, dus massaal investeren lijkt mij niet de moeite waard.

Bamin
Oldie
Oldie

Bericht door Bamin » 05 dec 2019, 15:26

BjeurnEngels schreef:
Bamin schreef:
Bjeurn, wanneer komen de SBC’s voor de Engelse en Spaanse competitie, denk je? Zijn er wat zilveren spelers waar je kan investeren?
Mijn gok is ergens in de komende 2 weken, aangezien die SBC's nu toch vrij snel na mekaar online komen. De veiligste investering die je nu kan doen is gewoon van alle spelers uit die competitie er eentje in jouw club doen (buiten 83's en hoger, want die zijn nu nog duur door de TOTW SBC).

Er zullen dan wel een aantal tussen zitten die flink zullen stijgen en er zullen een aantal stabiel blijven. Investeren in zilveren kan, maar echt massaal de zilveren linksback van Burnley gaan inkopen zou ik nu ook niet doen. EA kennende willen die investeerders altijd flink naaien, dus massaal investeren lijkt mij niet de moeite waard.
Eens naar die zilveren spelers van Brescia gekeken voor de Serie A, die SBC kost nu dubbel zoveel als toen die net uitkwam. Je kan dus echt wel een mooie winst maken.

Bamin
Oldie
Oldie

Bericht door Bamin » 05 dec 2019, 15:26

Bernie schreef:PS4 versie verkocht voor €40 euro (€25 voor betaald + opleg van FIFA19 & Mortal Kombat X. Twee spellen die ik nooit meer ga spelen wegens MK11 & FIFA 20).

Ga mij op Origin zo'n Origin Premium jaar abbo nemen.

€100 voor een jaar. Klinkt veel, maar FIFA 20, NFS Heat, Star Wars Fallen Order, Tropico 6, (Battlefield V 2.0) en je hebt je geld al "terug". En die games ga ik volgend jaar toch niet meer spelen, + nog de hele backlog van EA én in 2020 komen vast wel nog een paar leuke spel. FIFA 21 sowieso, waarschijnlijk ook nog een nieuwe Battlefield en sowieso nog iets onaangekondigd.

Battlefield V 2.0 zit er dus ook bij. Het is eindelijk een goede shooter geworden. Maar ik had 'm al dusja. Alle Battlefield games sinds Battlefield 3 zitten erbij.

Verder ook nog Madden NFL 20, Tropico 6 (& 5), Vampyr (uitstekende RPG, redelijk kort (20-25 uur) als compromis dat je keuzes échte gevolgen hebben), Batman Origins, Arkham & City, Lego Batman Trilogy, alle Command & Conquers, Crysis Trilogy, Mass Effect Trilogy + Andromeda, Dragon Age Trilogy, Dead Space Trilogy, oude Medal of Honor serie, alle Wing Commanders, Anthem, ...

Verder ook een pak oude Star Wars games inclusief de original Battlefront 2, Force Unleased 1 & 2, KOTOR 1 & 2, ....

Nog veel meer

Voor de Football Manager liefhebber die eens iets anders wil, de Baseball versie staat er ook op (Out of the Park 20)
Verkeerd topic.

Scripter
Oldie
Oldie

Bericht door Scripter » 05 dec 2019, 15:26

Echt ziek hoe ze bij EA zo gefixeerd zijn op investeerders. "Aha, er wordt geïnvesteerd in Spaanse gouden links voor de flash SBC's? Zo weinig mogelijk nood aan Spanjaarden. Ah er wordt geïnvesteerd in LB en RB's? Opstellingen zonder LB en RB's galore" :mrgreen:
Alles om toch maar die 10 euro extra er uit te puren.

Bamin
Oldie
Oldie

Bericht door Bamin » 05 dec 2019, 15:28

Scripter schreef:Echt ziek hoe ze bij EA zo gefixeerd zijn op investeerders. "Aha, er wordt geïnvesteerd in Spaanse gouden links voor de flash SBC's? Zo weinig mogelijk nood aan Spanjaarden. Ah er wordt geïnvesteerd in LB en RB's? Opstellingen zonder LB en RB's galore" :mrgreen:
Triestig inderdaad, maar je kan natuurlijk niet elke speler eruit laten bij die League SBC’s. :D

Scripter
Oldie
Oldie

Bericht door Scripter » 05 dec 2019, 15:29

Bamin schreef:
05 dec 2019, 15:28
Scripter schreef:Echt ziek hoe ze bij EA zo gefixeerd zijn op investeerders. "Aha, er wordt geïnvesteerd in Spaanse gouden links voor de flash SBC's? Zo weinig mogelijk nood aan Spanjaarden. Ah er wordt geïnvesteerd in LB en RB's? Opstellingen zonder LB en RB's galore" :mrgreen:
Triestig inderdaad, maar je kan natuurlijk niet elke speler eruit laten bij die League SBC’s. :D
Klopt. Maar die stijging komt er dan vooral achteraf, doordat veel spelers van de markt gekocht worden om die SBC's te doen. Ondanks de vrij slechte packs dat we er voor krijgen.
Daar kan EA weinig aan veranderen.

Wat ze wel vaak doen is gekke opstellingen voor bepaalde teams met weinig spelers op bepaalde posities. Om investeerders toch een loer te draaien. Of zoals ik al zei echt dramatische packs in return geven, in de hoop dat spelers niet zo gek zijn om crazy bedragen te geven aan bepaalde spelers.. Maar toch zijn er altijd een pak zotten :mrgreen:

BjeurnEngels
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door BjeurnEngels » 05 dec 2019, 16:12

Bamin schreef:
05 dec 2019, 15:26
BjeurnEngels schreef:
Bamin schreef:

Eens naar die zilveren spelers van Brescia gekeken voor de Serie A, die SBC kost nu dubbel zoveel als toen die net uitkwam. Je kan dus echt wel een mooie winst maken.
Ik zeg niet dat die zilveren niet kunnen stijgen he, mijn advies is niet massaal gaan investeren. Als je 100x dezelfde zilveren rechtsback koopt, kan het zijn dat je voor 10x de prijs kan verkopen, maar het kan ook zijn dat je die aan de straatstenen niet kwijt gaat geraken.

Bamin
Oldie
Oldie

Bericht door Bamin » 05 dec 2019, 16:16

Heb nu al wat zilveren brolspelers van Osasuna gekocht waar er amper van op de markt zijn, daar maak ik sowieso winst op. Ook uit elke linie wat gehaald zodat ze me niet kunnen liggen hebben.

Bamin
Oldie
Oldie

Bericht door Bamin » 05 dec 2019, 16:20

Quasi de eerste keer dat ik zo probeer te anticiperen, heb nu dus het gevoel dat ik mijn coins aan het weggooien ben. :D

BjeurnEngels
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door BjeurnEngels » 05 dec 2019, 17:01

Bamin schreef:
05 dec 2019, 16:20
Quasi de eerste keer dat ik zo probeer te anticiperen, heb nu dus het gevoel dat ik mijn coins aan het weggooien ben. :D
Zij die 83's en 84's hebben ingekocht op het moment dat ik het aangaf hebben nochtans dikke winst gemaakt (coffee)

Brasco
Newbie
Newbie

Bericht door Brasco » 05 dec 2019, 18:25

BjeurnEngels schreef:
05 dec 2019, 17:01
Bamin schreef:
Zij die 83's en 84's hebben ingekocht op het moment dat ik het aangaf hebben nochtans dikke winst gemaakt (coffee)
Ik ga me vol steken met PL rare silvers. 500 of minder. Winst gegarandeerd!

Bernie
Junior Member
Junior Member

Bericht door Bernie » 05 dec 2019, 19:05

Voor PC spelers (die offline career mode spelen, niet online gaan als deze mods aanstaan. Origin op 'offline mode eerst zetten):

Enkele leuke mods zoals alle ICONS in career mode
Scripting voor een groot deel verwijderd.
Derby's en Rivalen zijn moeilijkere matchen.
Meer teams (Juventus, Flamengo, en de missende CL/EL teams)
Onderhandelingen is realistischer (topploegen kopen geen brol, topspelers gaan niet pakweg Denemarken)
Seizoendoelstellingen zijn realistischer (de titel en beker verliezen als doelstelling zorgt voor geen ontslag als je de CL wint)
Topploegen kopen geen oldtimers of matige talenten meer
Echte namen van trainers
Talenten van topploegen wegplukken is lastiger
Spelers uit Spanje hebben afkoopsommen
Nieuwe truitjes waar nodig
Etc

Links & uitleg:

Realism Mod: http://www.soccergaming.com/index.php?t ... d.6467377/
Realism Mod alle veranderingen: https://docs.google.com/document/d/1-X3 ... z3GpM/edit

Nog een reeks verschillende mods: https://www.gamesradar.com/fifa-20-mods/ (inclusief ICONS als Free Agents in Career mode ; Live editor, pure cheat om budgetten te verhogen in career mode)

Zelfs nog niet getest, en via google zijn er vast nog meer te vinden. Enkel voor OFFLINE dus. Anders is het cheaten en krijg je allicht een ban.

Nog wat dingen: http://www.soccergaming.com/index.php?c ... iting.219/

Bamin
Oldie
Oldie

Bericht door Bamin » 05 dec 2019, 20:24

Kan ik me nog inschrijven voor deze Weekend League? Op de app kan ik dat niet zien.

BjeurnEngels
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door BjeurnEngels » 06 dec 2019, 00:13

Bamin schreef:
05 dec 2019, 20:24
Kan ik me nog inschrijven voor deze Weekend League? Op de app kan ik dat niet zien.
Ik denk zelfs nog tot zaterdag. Op vrijdagavond zeker wel nog.

Perisic
Newbie
Newbie

Bericht door Perisic » 06 dec 2019, 08:37

Bamin schreef:
Probeer zeker Marquee Matchups ook eens (speler kopen met predictions),
gisteren zo 150 spelers verkocht gisteren met totaal 120K winst.
ik investeer nooit, ben totaal geen trader, wou het gewoon eens proberen omdat ik iets moet doen om aan geld te geraken.

Coxiekrc
KRC Genk

Bericht door Coxiekrc » 06 dec 2019, 14:21

Perisic schreef:
06 dec 2019, 08:37
Bamin schreef:
ik investeer nooit, ben totaal geen trader, wou het gewoon eens proberen omdat ik iets moet doen om aan geld te geraken.
Welke had je gekocht?

Mallekeke
Senior Member
Senior Member

Bericht door Mallekeke » 06 dec 2019, 15:00

Ik afgelopen week 5 man City spelers aan 1k gekocht. Werd onderbroken en niet meer verder gekocht.
Ging er 50 kopen, gisteren 1vond de goedkoopste 6k door de marque.
200k door de neus :(

Bernie
Junior Member
Junior Member

Bericht door Bernie » 06 dec 2019, 21:37

Hoe krijg je bij Pro Clubs een pas van medespeler? Ik loop mij als tien vaak vrij met een open boulevard richting doel maar die AI spelers vertikken een doorsteekpas te geven. Zou makkelijk heel wat kansen afdwingen moest ik passen krijgen -_-

BjeurnEngels
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door BjeurnEngels » 06 dec 2019, 22:11

Bernie schreef:
06 dec 2019, 21:37
Hoe krijg je bij Pro Clubs een pas van medespeler? Ik loop mij als tien vaak vrij met een open boulevard richting doel maar die AI spelers vertikken een doorsteekpas te geven. Zou makkelijk heel wat kansen afdwingen moest ik passen krijgen -_-
Op de actie drukken die je wil krijgen. Wil je een pass, X of A. Wil je een dieptebal, Y of driehoekje.

Bamin
Oldie
Oldie

Bericht door Bamin » 07 dec 2019, 10:10

https://twitter.com/easportsfifa/status ... 5308221441
Iemand een paar miljoenen op overschot?

Perisic
Newbie
Newbie

Bericht door Perisic » 07 dec 2019, 12:49

Coxiekrc schreef:
06 dec 2019, 14:21
Perisic schreef:
06 dec 2019, 08:37
Bamin schreef:
Welke had je gekocht?
Gabbiadini was de speler die ik had gekocht.

BjeurnEngels
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door BjeurnEngels » 07 dec 2019, 13:07

Bamin schreef:
07 dec 2019, 10:10
Ik ga all in op maandag wat betreft hoge rated spelers. Tijd om van mijn 2 miljoen, 3 miljoen te maken.

Jan-9102
Oldie
Oldie

Bericht door Jan-9102 » 07 dec 2019, 13:27

BjeurnEngels schreef:
Bamin schreef:
Ik ga all in op maandag wat betreft hoge rated spelers. Tijd om van mijn 2 miljoen, 3 miljoen te maken.
Hoe pak je dat aan?

Bamin
Oldie
Oldie

Bericht door Bamin » 07 dec 2019, 13:31

Jan-9102 schreef:
BjeurnEngels schreef:
Bamin schreef:
Hoe pak je dat aan?
Hij zegt het toch. :D Spelers met een zeer hoge rating kopen en met winst doorverkopen. Bij het uitkomen van die SBC gaan die toch allemaal de hoogte in.