season bets 19-20

Pronostieken uitwisselen (Pre-wedden, Live wedden, pronostieken, ...)

Moderator: Moderators

Robert_32
Oldie
Oldie
Vak: 312

Re: season bets 17-18

Bericht door Robert_32 » 19 sep 2017, 05:33

De tip van Don bosko gevolgd in combi met Watford boven Swansea @3.01

65 euro ingezet zodat ik op het mooie rond getal van 500 euro aan seasonbets kom of de helft van mijn winst.

Robert_32
Oldie
Oldie

Bericht door Robert_32 » 20 sep 2017, 23:22

Watford wordt echt mijn ploeg want ze staan op bingoal @3.50 om in de top 10 te eindigen :crazy:

Je hebt de top 6 en dan mss een Stoke (al vind ik Watford beter dan Stoke) en 2 verrassingen en dan heb je nog 2 teams nodig die boven Watford moeten eindigen om die bet fout te hebben.

Eens zot gedaan en er 250 euro op gekletst.

Robert_32
Oldie
Oldie

Bericht door Robert_32 » 21 sep 2017, 18:08

Laatste 2 seasonbets gedaan om zoals vorig jaar mijn volledige winst in season bets te investeren.

NBA dit keer. Kings meer dan 27,5 zeges @2.

Geen idee van waar die odd komt want de Kings haalden vorig jaar 32 zeges en zijn versterkt :?

Ok ze hebben hun superster Cousins getrade in het midden van het seizoen maar ze zijn drdoor enkel beter beginnen spelen! Want Cousins hoe goed hij ook is was disruptive voor team chemistry en onbetrouwbaar in defense. Als de jongeren Hield, Skal en Cauley-Stein, het niveau van vorig jaar halen en de rookie Fox het goede van College en summercamp bevestigt dan zie ik de Kings makkelijk 30 zeges halen.
Bovendien heeft Divac ook nog de nodige ervaring binnengehaald die de jongeren vorig jaar misten. Hill voor op de guard, Vince Carter en Zach Randolph. Al is die laatste op drugs betrapt en ist afwachten of hij zal mogen spelen. Kan enkel mislopen mits een injury crisis imho.

Soit 225 euro op die bet gekletst en omdat ze volgens mij dicht bij de PO's gaan zitten en die odd aan een waanzinnige 21 staat dr ook nog 25 euro opgezet. Die bet moet wel nog goedgekeurd worden.

carhartt-
Oldie
Oldie
Vak: 226

Bericht door carhartt- » 21 sep 2017, 18:31

carhartt- schreef:
don bosko schreef:Dit lijkt me wel een redelijk solid bet te zijn:

PSG kampioen 1.35 (gaan stevig inkopen terwijl de concurrentie wordt leeg gekocht, Marseille is nog te vroeg om te concurreren)
Salzburg kampioen 1.35 (Rapid en Austria Wien worden met het jaar zwakker, Red Bull nu al 8 keer kampioen in laatste 11 jaar)
Basel kampioen 1.15 (who else? Al acht jaar total domination)
Celtic kampioen 1.12 (idem aan Basel)
Club eindigt hoger dan Standard 1.15 (weinig indicatie dat Standard dit jaar plots veel sterker gaat zijn)
Man City eindigt hoger dan Man Utd 1.55 (als Lukaku hun toptransfer van de zomer is stelt me dat redelijk gerust. City kan alleen maar beter doen dan vorig jaar)
Bayern kampioen 1.15 (machine Bayern tegen de rest, BVB waarschijnlijk zonder Aubameyang en weer met veel jong talent)
Sevilla best of Andalucia 1.25 (we moeten al terug gaan tot 2013 toen Malaga met al hun geld een keer boven Sevilla eindigde. Malaga en Betis al jaren zwakker)
Ludogorets kampioen 1.25 (al zes jaar met straat voorsprong kampioen)
Olympiakos kampioen 1.50 (19 keer kampioen in laatste 21 jaar, concurrentie stelt weinig voor)

Totale odd 11.27
Heb hem gespeeld zonder Sevilla, @8.94.
Net eens een eerste checkup gedaan, vrees dat Basel dat hier gaat verneuken

don bosko
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door don bosko » 21 sep 2017, 18:36

carhartt- schreef:
carhartt- schreef:

PSG kampioen 1.35 (gaan stevig inkopen terwijl de concurrentie wordt leeg gekocht, Marseille is nog te vroeg om te concurreren)
Salzburg kampioen 1.35 (Rapid en Austria Wien worden met het jaar zwakker, Red Bull nu al 8 keer kampioen in laatste 11 jaar)
Club eindigt hoger dan Standard 1.15 (weinig indicatie dat Standard dit jaar plots veel sterker gaat zijn)
Man City eindigt hoger dan Man Utd 1.55 (als Lukaku hun toptransfer van de zomer is stelt me dat redelijk gerust. City kan alleen maar beter doen dan vorig jaar)
Bayern kampioen 1.15 (machine Bayern tegen de rest, BVB waarschijnlijk zonder Aubameyang en weer met veel jong talent)
Sevilla best of Andalucia 1.25 (we moeten al terug gaan tot 2013 toen Malaga met al hun geld een keer boven Sevilla eindigde. Malaga en Betis al jaren zwakker)
Olympiakos kampioen 1.50 (19 keer kampioen in laatste 21 jaar, concurrentie stelt weinig voor)

Totale odd 11.27
Veel te vroeg nog. Basel is ginds wat Anderlecht hier is, die komen altijd wel weer boven water.

Ares
Newbie
Newbie

Bericht door Ares » 21 sep 2017, 18:45

carhartt- schreef:
carhartt- schreef:

Totale odd 11.27
Ben deze ook gevolgd. Enkel Club eruit gelaten en Federer wint Wimbledon/ Froome wint tour/ België groepswinnaar en Golden State wint Conference Finals aan toegevoegd @66.68.

Robert_32
Oldie
Oldie

Bericht door Robert_32 » 25 sep 2017, 14:23

Club @2.70 voor de titel en de mauven aan 2.10. Daar kan toch geen zinnig mens aan uit?

Moet me echt inhouden om daar ook niks op te pompen.

sney
Oldie
Oldie

Bericht door sney » 25 sep 2017, 14:27

Robert_32 schreef:Club @2.70 voor de titel en de mauven aan 2.10. Daar kan toch geen zinnig mens aan uit?

Ik snap die odds nog wel eerlijk gezegd.

Robert_32
Oldie
Oldie

Bericht door Robert_32 » 25 sep 2017, 14:49

sney schreef:
Robert_32 schreef:Club @2.70 voor de titel en de mauven aan 2.10. Daar kan toch geen zinnig mens aan uit?

Leg eens uit zonder gebruik te maken van dat onterechte minderwaardigheidscomplex t.o.v. de mauven.

We staan 9 punten voor, hebben een moeilijker programma gehad dan de mauven, hebben geen Europees voetbal meer, hebben een ruimere kern terwijl het utter chaos is bij de mauven waarbij de Hermanator zonder plan op zoek moet naar een coach waarvan hij zelf niet weet waar hij die gaat vinden. Het duurde al weken en rejection na rejection om na het seizoen Weiler vast te leggen, nu ligt het profiel van de vacature hoger en is het nog moeilijker omdat het midden in het seizoen is om een nieuwe trainer te halen. Ondertussen mag Frutos de Harbanon's, Soa's en Appiahs op links blijven opstellen waardoor de kloof alleen groter kan worden. Een odd van 2 voor Club en 3 à 4 voor de mauven lijkt me op dit moment meer gepast.

Fuck it, ik zet er gewoon op hoor, als de odd van de mauven ooit stijgt naar ongeveer 2.5 of 3 heb ik sowieso winst want no way dat Chalala of kwek die verrassend genoeg nog 4e hoogste qua odd staat (hoe verklaar je dat aan iemand die bij z'n volle verstand is?) kampioen spelen.

Geld op je spaarboek levert toch niks op.

don bosko
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door don bosko » 25 sep 2017, 14:58

Robert_32 schreef:
sney schreef:

Leg eens uit zonder gebruik te maken van dat onterechte minderwaardigheidscomplex t.o.v. de mauven.

We staan 9 punten voor, hebben een moeilijker programma gehad dan de mauven, hebben geen Europees voetbal meer, hebben een ruimere kern terwijl het utter chaos is bij de mauven waarbij de Hermanator zonder plan op zoek moet naar een coach waarvan hij zelf niet weet waar hij die gaat vinden. Het duurde al weken en rejection na rejection om na het seizoen Weiler vast te leggen, nu ligt het profiel van de vacature hoger en is het nog moeilijker omdat het midden in het seizoen is om een nieuwe trainer te halen. Ondertussen mag Frutos de Harbanon's, Soa's en Appiahs op links blijven opstellen waardoor de kloof alleen groter kan worden. Een odd van 2 voor Club en 3 à 4 voor de mauven lijkt me op dit moment meer gepast.

Fuck it, ik zet er gewoon op hoor, als de odd van de mauven ooit stijgt naar ongeveer 2.5 of 3 heb ik sowieso winst want no way dat Chalala of kwek die verrassend genoeg nog 4e hoogste qua odd staat (hoe verklaar je dat aan iemand die bij z'n volle verstand is?) kampioen spelen.

Geld op je spaarboek levert toch niks op.
Ik volg u in uw redenering maar zet je dvd van het seizoen 16-17 nog eens op en je hebt meteen het antwoord op je vraag.

Je vergeet één ding: dat dit alles een momentopname is en je weet nu niet hoe het momentum in November of februari gaat zijn. Wie weet stellen die een andere coach aan, wint die een paar keer en zijn die plots vertrokken. In dezelfde periode krijgen wij onze jaarlijkse dip, verliezen we zoals gewoonlijk ons onderlinge duel ginds en ook nog in Genk en plots is't verschil nog drie punten in december.

Om maar te zeggen: alles wat je zegt is helemaal waar, maar het kan ook zo verdomd rap draaien allemaal.

sney
Oldie
Oldie

season bets 17-18

Bericht door sney » 25 sep 2017, 15:07

Idd.
En laat ons eerlijk zijn: de nekken moeten geen heel seizoen goed zijn om kampioen te spelen, wij jammer genoeg wel. En zeker met die play-offs is het allemaal nog veel te vroeg en moet je op basis van de stats toch toegeven dat Anderlecht er weer niet ver af zal zijn.

Nu lijkt het me wel een 'zekerheid' dat het of Anderlecht of wij zal worden. Als je bv. 1000 euro op beide zou zetten, maak je altijd winst. Hopelijk 700 in ons geval.

don bosko
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door don bosko » 25 sep 2017, 15:08

sney schreef:Idd.
En laat ons eerlijk zijn: de nekken moeten geen heel seizoen goed zijn om kampioen te spelen, wij jammer genoeg wel. En zeker met die play-offs is het allemaal nog veel te vroeg en moet je op basis van de stats toch toegeven dat Anderlecht er weer niet ver af zal zijn.

Nu lijkt het me wel een 'zekerheid' dat het of Anderlecht of wij zal worden. Als je bv. 1000 euro op beide zou zetten, maak je altijd winst. Hopelijk 700 in ons geval.
True, rest van het deelnemersveld is weggeblazen. En het gaat echt niet STVV, Moeskroen of Charleroi worden.

Robert_32
Oldie
Oldie

Bericht door Robert_32 » 25 sep 2017, 15:40

don bosko schreef:
sney schreef:Idd.

True, rest van het deelnemersveld is weggeblazen. En het gaat echt niet STVV, Moeskroen of Charleroi worden.
Vandaar mijn bet, ik hoef zoals in het seizoen dat kwek kampioen werd geen rekening houden met een 3-horse race, dus als de mauven te dicht komen zet ik gewoon op hen in, odd zal altijd rond de 2 blijven en dan gaak break-even als de mauven kampioen spelen en serieuze winst als Club kampioen speelt. :fcb2:

don bosko
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door don bosko » 25 sep 2017, 15:43

Als nekken nu al zo'n favoriet zijn dan gaat die odd waarschijnlijk ook wel onder de 2.00 als ze op een dag op pakweg vijf punten komen.

Robert_32
Oldie
Oldie

Bericht door Robert_32 » 25 sep 2017, 15:48

don bosko schreef:Als nekken nu al zo'n favoriet zijn dan gaat die odd waarschijnlijk ook wel onder de 2.00 als ze op een dag op pakweg vijf punten komen.
De play-offs zijn een rollercoaster dan gaat die odd wel nog naar 2 fluctueren. En anders zet ik wat meer in, sowieso gaat het niet plots 1.20 ofzo worden.

Robert_32
Oldie
Oldie

Bericht door Robert_32 » 02 okt 2017, 06:51

Odd van Club gezakt naar 2.50 terwijl je met de aanstelling van HVH zou denken dat de kans voor de Club wat minder geworden is.

Zie mijn post in de Leko-topic lijkt me dat echt een banker.

carhartt-
Oldie
Oldie
Vak: 226

Bericht door carhartt- » 02 okt 2017, 18:48

Olympiakos weer da bootje in

Robert_32
Oldie
Oldie

Bericht door Robert_32 » 03 okt 2017, 08:38

carhartt- schreef:Olympiakos weer da bootje in
Maar aek profiteert niet. :cry:

Robert_32
Oldie
Oldie

Bericht door Robert_32 » 03 okt 2017, 18:40

Heb NHL tv besteld om te starten voor 1 maand een batje van 20 euro om alle NHL matchen te volgen en ik had al op Ladbrokes zien staan dat 2-voudig kampioen Pitssburgh aan 10 stond om opnieuw kampioen te worden.

Die staan als favoriet dus eigenlijk als je het slim wil spelen kun je 10 ploegen kiezen, als het Pitsburgh wordt ben je break-even en dan heb je nog 9 ploegen op 31 die kampioen kunnen worden waardoor je winst kan hebben.

Ik ga dat niet doen, dan moet ik opnieuw geld bijpompen en daar heb ik geen zin in.

Toevallig zie ik vanmiddag in de Lidl een Duits (no pun intended) met een shirt van de Penguins aan, ik had al gelezen dat er een paar wijzigingen in hun squad gebeurd waren maar wou weten of dat ten goede of ten slechte was, want de NHL vroeger wel nog gevolgd maar de laatste jaren niet meer.

Blijkt dat sterspelers als Crosby, Malkin, Letang nog altijd aan boord zijn, dat ze wel hun keeper Fleury verloren hebben, maar volgens die kèrel hebben ze nu een betere keeper (keepers winnen titels in de NHL, zonder topgoalie is het quasi onmogelijk een titel te pakken).

En die kèrel zei dat die odd van 10 'pure madness' is en vroeg direct welke bookie dat aanbood om er ook op door te pompen.

Nu moet wel gezegd 3 titels op rij is heel uitzonderlijk in de NHL maar mits ze nieuw bloed hebben maken ze zeker opnieuw een goede kans.

25 euro Penguins @10

en nog een freebet van 50 euro op Ball rookie of the year in de nba @3

Blue @ngel
Senior Member
Senior Member

Re: RE: Re: season bets 17-18

Bericht door Blue @ngel » 03 okt 2017, 18:59

Robert_32 schreef:Heb NHL tv besteld om te starten voor 1 maand een batje van 20 euro om alle NHL matchen te volgen en ik had al op Ladbrokes zien staan dat 2-voudig kampioen Pitssburgh aan 10 stond om opnieuw kampioen te worden.

Die staan als favoriet dus eigenlijk als je het slim wil spelen kun je 10 ploegen kiezen, als het Pitsburgh wordt ben je break-even en dan heb je nog 9 ploegen op 31 die kampioen kunnen worden waardoor je winst kan hebben.

Ik ga dat niet doen, dan moet ik opnieuw geld bijpompen en daar heb ik geen zin in.

Toevallig zie ik vanmiddag in de Lidl een Duits (no pun intended) met een shirt van de Penguins aan, ik had al gelezen dat er een paar wijzigingen in hun squad gebeurd waren maar wou weten of dat ten goede of ten slechte was, want de NHL vroeger wel nog gevolgd maar de laatste jaren niet meer.

Blijkt dat sterspelers als Crosby, Malkin, Letang nog altijd aan boord zijn, dat ze wel hun keeper Fleury verloren hebben, maar volgens die kèrel hebben ze nu een betere keeper (keepers winnen titels in de NHL, zonder topgoalie is het quasi onmogelijk een titel te pakken).

En die kèrel zei dat die odd van 10 'pure madness' is en vroeg direct welke bookie dat aanbood om er ook op door te pompen.

Nu moet wel gezegd 3 titels op rij is heel uitzonderlijk in de NHL maar mits ze nieuw bloed hebben maken ze zeker opnieuw een goede kans.

25 euro Penguins @10

Pens winnen imo de Cup niet, maar ik zie ze wel opnieuw de Finale halen omdat het Oosten zo zwak is. Teveel gaten in hun roster om tegen de sterke teams uit het Westen op te kunnen

sney
Oldie
Oldie

Bericht door sney » 03 okt 2017, 19:24

De naam van die nieuwe goalie ontsnapt me nu even, maar dat zou idd wel the next big thing zijn.

Pm SyFi eens dat hij jouw post hier leest, die is NHL, Pens én Fleuryfan.

Jorge Wilstermann
Senior Member
Senior Member

Bericht door Jorge Wilstermann » 03 okt 2017, 19:56

sney schreef:De naam van die nieuwe goalie ontsnapt me nu even, maar dat zou idd wel the next big thing zijn.

Houd me maar op de hoogte. Wil ook wel eens wat op pompen.

Robert_32
Oldie
Oldie

Bericht door Robert_32 » 03 okt 2017, 23:42

Blue @ngel schreef:
Robert_32 schreef:Heb NHL tv besteld om te starten voor 1 maand een batje van 20 euro om alle NHL matchen te volgen en ik had al op Ladbrokes zien staan dat 2-voudig kampioen Pitssburgh aan 10 stond om opnieuw kampioen te worden.

25 euro Penguins @10

Pens winnen imo de Cup niet, maar ik zie ze wel opnieuw de Finale halen omdat het Oosten zo zwak is. Teveel gaten in hun roster om tegen de sterke teams uit het Westen op te kunnen
Dan kan ik de finals de andere ploeg nemen en heb ik sowieso winst. [004]

Robert_32
Oldie
Oldie

Bericht door Robert_32 » 03 okt 2017, 23:43

sney schreef:De naam van die nieuwe goalie ontsnapt me nu even, maar dat zou idd wel the next big thing zijn.

Die Duits sprak over Murray ofzo.

Blue @ngel
Senior Member
Senior Member

Bericht door Blue @ngel » 03 okt 2017, 23:49

Matt Murray.

Goeie, heel goeie goalie zelfs. Maar absoluut geen Price ofzo ook hoor

Maar knap wat hij doet met die D voor hem