Volgende match: Royal Excel Moeskroen - Club Brugge KV | vr 18/10 20:30

start nieuwe ronde op 11/2

Rollenspel

Moderator: Moderators

ezechiel
Senior Member
Senior Member

Re: start nieuwe ronde op 11/2

Bericht door ezechiel » 01 okt 2019, 15:54

Thomazz schreef:
01 okt 2019, 09:13
Helaas niet nee. Zal op een dag heel mijn verhaal wel eens neerpennen. Financieel geruineerd, gescheiden, kinderen nog amper bij mij. Mijn leven is echt een hel geworden. Maar we moeten verder zeker.
Doet pijn om dit te horen. Kop op man, maar ik ben waarschijnlijk niet de eerste die je dat zegt :(

John
Oldie
Oldie

Bericht door John » 01 okt 2019, 22:17

We zijn er voor u eh maat.

Jan-9102
Oldie
Oldie

Bericht door Jan-9102 » 02 okt 2019, 08:59

Thomazz schreef:Helaas niet nee. Zal op een dag heel mijn verhaal wel eens neerpennen. Financieel geruineerd, gescheiden, kinderen nog amper bij mij. Mijn leven is echt een hel geworden. Maar we moeten verder zeker.
Heel veel succes man! Ik weet er op een iets andere manier ook van (gelukkig zonder kinderen). Na 2 jaar is de miserie op papier opgelost en begint het mentaal ook te beteren. Je komt er wel!

Ik heb wel interesse in een nieuw spel!

Thomazz
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door Thomazz » 02 okt 2019, 11:24

Ach, ondertussen erachter gekomen dat ze al in de laatste maand van ons huwelijk iemand anders had. Maar ondertussen wel mij de schuld geven van het stranden van het huwelijk. On top of alles wat ze me aangedaan heeft, wil ze me nu nog eens financieel kapot maken. Naast alimentatie (vrij logisch) vraagt ze persoonlijk onderhoudsgeld voor een waanzinnig bedrag (alimentatie x 3). Ondertussen al meer dan een jaar bezig om haar nieuwe relatie verborgen te houden voor mij, haar eigen vrienden en onze kinderen. Een huis heb ik niet meer, daar zit ze nog altijd in zolang de gerechtelijke mallemolen niet achter de rug is. Moeilijk om zo verder te geraken, maar soit ...

John
Oldie
Oldie

Bericht door John » 02 okt 2019, 16:57

Wat een kutwijf.

Thomazz
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door Thomazz » 02 okt 2019, 17:14

Onvoorstelbaar John. Die miserie is één ding, maar weet je waar ik het het moeilijkste mee heb ? We zijn bijna 13 jaar samen geweest. Nooit iets mis geweest, geen harde ruzies, twee schatten van kinderen, geen financiele problemen. Niks. Een dochter gekregen en heel bewust later een tweede kindje. Vier jaar later ook nog eens zeer bewust getrouwd.

En nu lijkt dat een totaal ander persoon. Dat is het frustrerendste. Het lijkt alsof je die persoon nooit gekend hebt. Alsof je 13 jaar in één grote leugen geleefd hebt. Ik heb totaal geen idee wie die dame nu is. Vorige week ben ik door haar nieuwe vriend bijna van de baan gereden toen hij de straat van mijn oude woning uit kwam gereden. Om half zeven 's morgens. Omdat hij 'een brood was komen brengen' volgens de kinderen. Hij doet dat elke dag. Zij rijdt ondertussen ook met zijn auto rond. Heeft sleutels van zijn huis. Maar nog steeds alles ontkennen. Ik zou de ballen moeten hebben om er gewoon een deurwaarder binnen te sturen. Maar dat zijn zodanig groteske maatregelen, dat ik er gewoon van afzie, puur en alleen voor mijn kinderen.

Ik heb geen idee wat er met haar gebeurd is. Of wie dat is. Of wie het ooit echt geweest is. Bijzonder raar. Alle mensen in onze omgeving staan erbij en zijn gewoon verbaasd, tot haar ouders toe.

Jan-9102
Oldie
Oldie

Bericht door Jan-9102 » 03 okt 2019, 05:52

Ik zou gewoon doen wat het beste is voor je (deurwaarder en het spel hard spelen).
Je kinderen en familie gaan dit heus wel begrijpen hoor. Zoek een goede advocaat want anders zal ze je pluimen waar je bij staat.

Al die gedachten over de betekenis van je relatie en of dit verloren tijd is geweest, moet je proberen uit je hoofd te krijgen (eventueel dmv therapie). Het maakt je zot, heeft geen enkel nut en het antwoord zal je nooit vinden. Probeer je te focussen waar je wel controle over hebt (bv. Relatie met je kinderen, vrienden, familie, werk) waardoor je stap per stap er terug kan bovenop geraken!

Het is allemaal gemakkelijk gezegd, maar het heeft mij ook geholpen achteraf bekeken.

Daff
Addicted Member
Addicted Member
Vak: 214

Bericht door Daff » 07 okt 2019, 11:59

Doorgaan Thomazz.

Enkel en alleen aan jezelf denken nu. Er is blijkbaar al genoeg met je "kloten" gerammeld.

Als er iets is, pen het maar neer.