Naar wat kijk/keek ik op TV?

Alle discussies over films, series en tv kan je hier bespreken.

Moderator: Moderators

cis19
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Re: Naar wat kijk/keek ik op TV?

Bericht door cis19 »

Knopfler schreef:
23 jun 2020, 18:13
Virenque, Riiss, Ullrich, heel cofidis, festina

Iedereen zat gewoon aan de doping maar Lance was de enigste die dat op en top heeft geregeld alleen was hij een Amerikaan met vort karakter.

Richard Virenque heeft quasi heel zijn leven op doping gereden. Zit nu vrolijk commentaar te geven op de Franse TV.

Merckx 3x gepakt geweest op amfetaminegebruik wordt nog altijd op handen gedragen.
de spanjaarden met banesto, once (bruyneel heeft het ergens moeten leren) en co waren er ook niet vies van of denken we dat dokter fuente de eerste en enigste dopingdokter in spanje is. Denk mochten ze nu de toenmalige bloedstalen van indurain en delgado in een lab controleren dat ze niet enkel witte en rode bloedlichaampjes zouden vinden

stoon
Basisspeler
Basisspeler

Bericht door stoon »

Armstrong goat.

Ja doping maar 't was tegen Pantani, festina, virenque, Telekom, riis zijn teams, kelme, once,....
1 pot nat toch allemaal? Dat hij ook daar de beste ik was veranderd niets aan hoe hard hij er voor de rest ook voor leefde.

Spannend was het niet maar de manier waarop vaak geniet.

De rit waar beloki valt en lance het veld in moet. De duels met pantani, Ullrich, mayo,... Was altijd wel iets.

Sport was in het algemeen wat minder afgeborsteld als nu.

dukeman
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door dukeman »

Ella Leyers gaat meedoen in de Slimste Mens, benieuwd of die ook zo gehaat gaat worden als Olga.

stoon
Basisspeler
Basisspeler

Bericht door stoon »

Is nog veel minder knap en probeert grappig te zijn.

Als er effectief nog mensen naar dsmtw kijken, gaat daar niet normaal hard op gehate worden.

Zeker als ze nog eens wint en voor 't minste begint te blijten.

Vdb
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door Vdb »

MTV gaat ‘old school-programma’s’ opnieuw uitzenden

Shows als ‘Made’, ‘Pimp My Ride’ en ‘Room Raiders’ waren in de jaren 90 en in de zeroes populaire reeksen op MTV. Donderdag maakte de muziekzender bekend dat het die ‘old school-programma’s’ binnenkort opnieuw gaat uitzenden.
Op vrijdag 26 juni, tijdens Flashback Friday, worden de klassiekers wereldwijd 24 uur lang uitgezonden. Hierbij komen ook herhalingen van gouden ouden als ‘Punk’d’, ‘MTV Cribs’ en ‘Jackass’ voorbij. Ook het legendarische ‘MTV Unplugged’-optreden van Nirvana uit 1993 wordt dan uitgezonden.
HLN

Trainer !
Kapitein
Kapitein

Bericht door Trainer ! »

stoon schreef:
25 jun 2020, 11:49
Is nog veel minder knap en probeert grappig te zijn.

Als er effectief nog mensen naar dsmtw kijken, gaat daar niet normaal hard op gehate worden.

Zeker als ze nog eens wint en voor 't minste begint te blijten.
Er kijkt daar geen kat meer naar (rogervanduffel)

Munz
Basisspeler
Basisspeler

Bericht door Munz »

cis19 schreef:
25 jun 2020, 10:13
Knopfler schreef:
23 jun 2020, 18:13
Virenque, Riiss, Ullrich, heel cofidis, festina

Iedereen zat gewoon aan de doping maar Lance was de enigste die dat op en top heeft geregeld alleen was hij een Amerikaan met vort karakter.

Richard Virenque heeft quasi heel zijn leven op doping gereden. Zit nu vrolijk commentaar te geven op de Franse TV.

Merckx 3x gepakt geweest op amfetaminegebruik wordt nog altijd op handen gedragen.
de spanjaarden met banesto, once (bruyneel heeft het ergens moeten leren) en co waren er ook niet vies van of denken we dat dokter fuente de eerste en enigste dopingdokter in spanje is. Denk mochten ze nu de toenmalige bloedstalen van indurain en delgado in een lab controleren dat ze niet enkel witte en rode bloedlichaampjes zouden vinden
Indurain was sinds 1990 klant bij Francesco Conconi, degene die EPO in het peloton introduceerde én leermeester van ene Michele Ferrari.

Indurains eerste resultaten in de Tour:
1985: opgave
1986: opgave
1987: 97e
1988: 47e
1989: 17e (1)
1990: 10e (1)

En daarna wint hij de Tour 5x op rij.
Jaren '90 complete waanzin natuurlijk, dopingtests waren nog zeer amateuristisch dus er kon heel veel in die tijd.

Steven C
Mauve

Bericht door Steven C »

Euro 92 finale tussen Denemarken en Duitsland op BBC

Dr. Phil
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door Dr. Phil »

Filip Joos over België vs. Uruguay op Italia '90. (buiging)

elconejito7
Beloftespeler
Beloftespeler

Bericht door elconejito7 »

stoon schreef:
25 jun 2020, 10:34
Armstrong goat.

Ja doping maar 't was tegen Pantani, festina, virenque, Telekom, riis zijn teams, kelme, once,....
1 pot nat toch allemaal? Dat hij ook daar de beste ik was veranderd niets aan hoe hard hij er voor de rest ook voor leefde.

Spannend was het niet maar de manier waarop vaak geniet.

De rit waar beloki valt en lance het veld in moet. De duels met pantani, Ullrich, mayo,... Was altijd wel iets.

Sport was in het algemeen wat minder afgeborsteld als nu.
Ja zo denk ik er ook over eigenlijk. Ok ''t was allemaal gedopeerd maar Tour wel zalig om volgen in die tijd, die mannen vlogen die bergen op, er werd echt nog met minuten gegooid, vergelijk dat met die doodsaaie bergritten van tegenwoordig waar alleen in de laatste 2 km iemand iets durft en 20 seconden winst al enorm is. Mja

Dr. Phil
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door Dr. Phil »

Inmiddels de dubbele docu 'What's My Name: Muhammad Ali' bekeken die de voorbije weken, telkens op zondagavond, op Canvas te zien was. Wow, hoe goed is dat, zeg. Prachtige beelden en zit fantastisch goed in elkaar. Heel sterk. En razend actueel.

Nero
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door Nero »

elconejito7 schreef:
27 jun 2020, 01:06
Ja zo denk ik er ook over eigenlijk. Ok ''t was allemaal gedopeerd maar Tour wel zalig om volgen in die tijd, die mannen vlogen die bergen op, er werd echt nog met minuten gegooid, vergelijk dat met die doodsaaie bergritten van tegenwoordig waar alleen in de laatste 2 km iemand iets durft en 20 seconden winst al enorm is. Mja
Jij hebt precies nogal wat gemist, de laatste jaren. De comeback van Froome in de Giro, die van Nibali (Giro) op Kruijswijck, het kapotgaan van Dumoulin in de Vuelta in de voorlaatste (?) rit, de raids van Contador, etc. etc. De Tour bleef vaak achter qua spektakel, omdat die werd doodgeknepen door Sky. Heel gelijkaardig aan... de US Postal trein.

Knopfler
Icoon
Icoon

Bericht door Knopfler »

Vanavond eens een 'Bourne' marathon in gang steken :mrgreen:

Hans Supermans
Kapitein
Kapitein

Bericht door Hans Supermans »

Vdb schreef:
25 jun 2020, 13:39
MTV gaat ‘old school-programma’s’ opnieuw uitzenden

Shows als ‘Made’, ‘Pimp My Ride’ en ‘Room Raiders’ waren in de jaren 90 en in de zeroes populaire reeksen op MTV. Donderdag maakte de muziekzender bekend dat het die ‘old school-programma’s’ binnenkort opnieuw gaat uitzenden.
Op vrijdag 26 juni, tijdens Flashback Friday, worden de klassiekers wereldwijd 24 uur lang uitgezonden. Hierbij komen ook herhalingen van gouden ouden als ‘Punk’d’, ‘MTV Cribs’ en ‘Jackass’ voorbij. Ook het legendarische ‘MTV Unplugged’-optreden van Nirvana uit 1993 wordt dan uitgezonden.
HLN
Gisteren was de max. Mijn puberteit is teruggekomen.

Alleen Beavis and Butthead, Tom Green Show (was bij ons wel op TMF) en Andy Milonakis Show ontbraken.

Hans Supermans
Kapitein
Kapitein

Bericht door Hans Supermans »

Nero schreef:
27 jun 2020, 18:11
elconejito7 schreef:
Jij hebt precies nogal wat gemist, de laatste jaren. De comeback van Froome in de Giro, die van Nibali (Giro) op Kruijswijck, het kapotgaan van Dumoulin in de Vuelta in de voorlaatste (?) rit, de raids van Contador, etc. etc. De Tour bleef vaak achter qua spektakel, omdat die werd doodgeknepen door Sky. Heel gelijkaardig aan... de US Postal trein.
Meh, ergens geloof ik Froome echt wel. Sinds ik een docu zag over zijn leven, heb ik er toch echt wel respect voor gekregen.
Zijn leven in Kenia was echt niet simpel, hoor. Het was echt niet de rijke Brit die daar zat. Bij zijn eerste deelname aan het WK moest hij wel zelf alles betalen.

elconejito7
Beloftespeler
Beloftespeler

Bericht door elconejito7 »

Nero schreef:
27 jun 2020, 18:11
elconejito7 schreef:
Giro en Vuelta volg ik niet nee. Had het puur over de Tour. Daar is de fun al jaren vanaf vind ik.

venividivicious
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door venividivicious »

Dr. Phil schreef:
27 jun 2020, 16:17
Inmiddels de dubbele docu 'What's My Name: Muhammad Ali' bekeken die de voorbije weken, telkens op zondagavond, op Canvas te zien was. Wow, hoe goed is dat, zeg. Prachtige beelden en zit fantastisch goed in elkaar. Heel sterk. En razend actueel.
idd, sterk verhaal, sterk karakter. :beer: Ik heb er ook van genoten.

gekapte
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door gekapte »

ah, was dat in 2 delen, dan moet ik het 2e nog zien

Roy Orbison
Icoon
Icoon

Bericht door Roy Orbison »

Ah nog eens De Kampioenen op tv

Trueblue
Basisspeler
Basisspeler

Bericht door Trueblue »

Op La Deux is er nu 'Les enfants du stade', een serie die een groep voetballertjes van Waremme gevolgd heeft gedurende 3 jaar.

Echt het jeugdvoetbal op z'n best. Ouders die er van overtuigd zijn dat hun kind de nieuwe Ronaldo is. Vaders die juist het omgekeerde zeggen van wat de trainer zegt waardoor hun zoon zit te blijten in de kleedkamer. Vorige aflevering was er een pa die het niet eens was met de coach en zijn zoon dan maar heeft laten transfereren naar SK Tongeren. Probleem: Daar spreken ze Nederlands en de zoon begrijpt er niets van. :rofl: :rofl: :rofl:

https://www.rtbf.be/auvio/emissions/det ... e?id=17081

Knopfler
Icoon
Icoon

Bericht door Knopfler »

Blue Planet op Canvas

Die pinguins die langs de zeeleeuwen moeten om in de zee te geraken :rofl: :rofl:

Marcant
Publiekslieveling
Publiekslieveling

Bericht door Marcant »

Albatros is beschikbaar op Telenet. Iemand die weet heeft van een torrent daarvoor? Of iemand die dat via Yelo kan rippen? :geek:

nrt
Jeugdspeler
Jeugdspeler

Bericht door nrt »

Chateau meiland. Wat is dat?

Renny
Icoon
Icoon

Bericht door Renny »

nrt schreef:
03 jul 2020, 18:08
Jij komt een jaartje achter?

De hype in Nederland geweest :mrgreen:

nrt
Jeugdspeler
Jeugdspeler

Bericht door nrt »

Renny schreef:
03 jul 2020, 18:09
nrt schreef:
03 jul 2020, 18:08
Jij komt een jaartje achter?

De hype in Nederland geweest :mrgreen:
Ik had er wel van gehoord, maar onder het zappen eens blijven hangen. Is die kerel nu homo of hetero?