Transfergeruchten (24/01)

- Club zou 2.5 miljoen euro voor Gonçalo Cardoso te veel vinden, de transfer is nog onzeker (HLN)

- Target Szymon Zurkowski tekent voor 4miljoen bij Fiorentina (Italiaanse & Poolse pers)

PES 2019

Computerproblemen en alles over games

Moderator: Moderators

Digress
Oldie
Oldie

PES 2019

Bericht door Digress » 07 jan 2019, 17:08

Deze game gekregen voor mijn verjaardag, en het is ge-wel-dig.

Er is niet zoveel nieuws behalve dat ze dit seizoen de licentie hebben van de JPL (weet niet of dat nieuw is, ik denk dat ik 2017 had hiervoor).

Het menu is al redelijk wat verbeterd, en de gameplay is even goed gebleven. Club is echt goed, behalve misschien Danjuma hebben we eigenlijk een geile kern qua skills.

Wel is na de live update het systeem van Leko 3-6-1, en dat trekt op niet veel, zeker omdat Club ook long buildup speelt en daar staat gewoon niemand, dus je verliest eigenlijk alles dat de AI speelt.

Heb direct de 3-5-2 nagemaakt, eerst met Fluid Formation, maar dan met een gewone 3-5-2 te zetten met Advanced Instructions ("opposite side midfielder drops back" en "wing rotation" zijn alvast een must)

Ga later nog wat verder in detail de formatie namaken. Momenteel aan het heersen met Baiye in Become a Legend. Net 3-6 gewonnen tegen Man U :D

Matteo Carati
Oldie
Oldie

Re: PES 2019

Bericht door Matteo Carati » 20 jan 2019, 23:11

Ook gedownload. Qua gameplay veel beter dan fifa.