Sekiro™ Shadows Die Twice

Computerproblemen en alles over games

Moderator: Moderators

encoded
Newbie
Newbie

Sekiro™ Shadows Die Twice

Bericht door encoded » 12 apr 2019, 20:33

wie niet waagt niet wint?

meegegaan op de hypetrain, nooit bloodborne of dark souls gespeeld

in feite ook geen tijd meer om te gamen :-)

we zullen zien

gekocht op ps4pro via tweedehands.be van iemand die het niet te doen vond :-)

gl hf

Bernie
Newbie
Newbie

Re: Sekiro™ Shadows Die Twice

Bericht door Bernie » 12 apr 2019, 23:00

rip

icecoldkillahh
Oldie
Oldie
Vak: 222

Bericht door icecoldkillahh » 12 apr 2019, 23:07

Geen tijd om te gamen? Die a lot then...

Ik heb 2 level bosses en 10tal minibosses achter de kiezen.

Pittige shit

encoded
Newbie
Newbie

Bericht door encoded » 13 apr 2019, 00:21

Ok eerste 4 vijanden verslaan, de vijfde heeft me te pakken. Nu zit ik terug in die toren bij diene kleine. Dus vanaf nu (alles ca va nog) te herdoen tot die 5e vijand?

Sent from my D5503 using Tapatalk

Blue Eagle
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door Blue Eagle » 13 apr 2019, 00:52

encoded schreef:
13 apr 2019, 00:21
Ok eerste 4 vijanden verslaan, de vijfde heeft me te pakken. Nu zit ik terug in die toren bij diene kleine. Dus vanaf nu (alles ca va nog) te herdoen tot die 5e vijand?

Bij Dark Souls en Bloodborne was da toch zo. Als je dood ging, respawnden alle vijanden (behalve bazen natuurlijk).

Caje81
Junior Member
Junior Member

Bericht door Caje81 » 13 apr 2019, 03:12

Blue Eagle schreef:
13 apr 2019, 00:52
encoded schreef:
13 apr 2019, 00:21

Bij Dark Souls en Bloodborne was da toch zo. Als je dood ging, respawnden alle vijanden (behalve bazen natuurlijk).
Mini bazen respawnen niet meer. Nadeel, het zijn er veel. :mrgreen: Vooral rust bewaren en online hulp zoeken. Niet te snel opgeven. Maar dat was ook al zo bij Dark Souls en Bloodborne. Is echt fun als je beter wil worden. In de speedrun community ook heel veel nuttige tips voor deze games te vinden. En ik wil ook wel helpen. :wink:

Nightwing
Newbie
Newbie

Bericht door Nightwing » 13 apr 2019, 09:15

veel te moeilijke game, ziet er fantastisch uit en zal ook wel geweldig spelen, maar steek daar toch een easy mode in voor de mensen die gewoon willen genieten en niet liggen afzien elke keer.

Sleutelke
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door Sleutelke » 13 apr 2019, 10:20

Wat zitten naar kijken op Twitch, is écht zo'n game waar de buren roepen of het misschien wat stiller kan terwijl je zit te schuimbekken.

icecoldkillahh
Oldie
Oldie

Bericht door icecoldkillahh » 13 apr 2019, 10:22

Sleutelke schreef:
13 apr 2019, 10:20
Wat zitten naar kijken op Twitch, is écht zo'n game waar de buren roepen of het misschien wat stiller kan terwijl je zit te schuimbekken.
Ooow yeah

John
Oldie
Oldie

Bericht door John » 13 apr 2019, 14:20

Is dit dat spel met die samurai in het feodale Japan?
Ik weet dat er zo twee gelijkaardige titels van gingen uitkomen maar kan ze niet uit elkaar houden.

icecoldkillahh
Oldie
Oldie

Bericht door icecoldkillahh » 13 apr 2019, 14:46

John schreef:
13 apr 2019, 14:20
Ik weet dat er zo twee gelijkaardige titels van gingen uitkomen maar kan ze niet uit elkaar houden.
De andere is pas augustus... en deze is hard.... beenhard

icecoldkillahh
Oldie
Oldie

Bericht door icecoldkillahh » 13 apr 2019, 14:56

Ghost of tsushima geloof ik... das ook een knaller denkk.

Maar deze... bruut.

En wat betreft easy mode... ik vond da ook. Maar ben uiteindelijk blij dat het er niet is.
Anders had ik em allang aangezet. Zo ne wuss ben ik wel. En nu WIL ik door en zet ik dus ook door. En de voldoening is veeeeeeeeeel hoger

Caje81
Junior Member
Junior Member

Bericht door Caje81 » 14 apr 2019, 04:03

John schreef:
13 apr 2019, 14:20
Gene samurai, ne ninja. (rogervanduffel) Is voor beide games zo, eigenlijk. Maar Ghosts of Tsushima is stopgezet. Gaat niet meer uitkomen. Engine ongereglementeerd gebruikt. Maar over de ninja hebben we sowieso een verkeerd beeld. Hele andere discussie natuurlijk. Vooral fout gelopen in de jaren 80. Het beeld dat we daarvan hebben. :top:

Caje81
Junior Member
Junior Member

Bericht door Caje81 » 14 apr 2019, 04:25

icecoldkillahh schreef:
13 apr 2019, 14:56

Maar deze... bruut.

En wat betreft easy mode... ik vond da ook. Maar ben uiteindelijk blij dat het er niet is.
Anders had ik em allang aangezet. Zo ne wuss ben ik wel. En nu WIL ik door en zet ik dus ook door. En de voldoening is veeeeeeeeeel hoger
Op pc heb je een easy mode die je kan installeren. Je kan daarin de snelheid van de spelwereld en je karakter manipuleren. (ag) Maar de beste tip is toch dit te behandelen als een stealth game allereerst. Wat met u touw rondzippen om alles vanuit de hoogte of het lage gras uit te schakelen. En dan de sterkere vijanden 1 op 1 te confronteren. Dat opzich is dan weer vooral een soort ritme dat je moet te pakken krijgen. Posture breken is het makkelijkst. Knagen aan een baas of minibaas zijn healthbar duurt gewoon veel langer. Maar dat moet je leren. Eens je daar goed in bent, en dat komt. Dan voelt het alsof je een berg hebt beklommen. Hetzelfde als met alle Soulsborne games in general. Blijven oefenen en je herspeelt dit soort games nog lang omdat het zo fun geworden is. Heeft Fromsoft goed bekeken. :wink:

Blue Eagle
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door Blue Eagle » 15 apr 2019, 15:54

Caje81 schreef:
14 apr 2019, 04:25
icecoldkillahh schreef:

Maar deze... bruut.

Op pc heb je een easy mode die je kan installeren. Je kan daarin de snelheid van de spelwereld en je karakter manipuleren. (ag) Maar de beste tip is toch dit te behandelen als een stealth game allereerst. Wat met u touw rondzippen om alles vanuit de hoogte of het lage gras uit te schakelen. En dan de sterkere vijanden 1 op 1 te confronteren. Dat opzich is dan weer vooral een soort ritme dat je moet te pakken krijgen. Posture breken is het makkelijkst. Knagen aan een baas of minibaas zijn healthbar duurt gewoon veel langer. Maar dat moet je leren. Eens je daar goed in bent, en dat komt. Dan voelt het alsof je een berg hebt beklommen. Hetzelfde als met alle Soulsborne games in general. Blijven oefenen en je herspeelt dit soort games nog lang omdat het zo fun geworden is. Heeft Fromsoft goed bekeken. :wink:
Is het moeilijker dan Bloodborne of Dark souls? Heb je ze beide gespeeld?

Caje81
Junior Member
Junior Member

Bericht door Caje81 » 15 apr 2019, 16:41

Blue Eagle schreef:
15 apr 2019, 15:54
Caje81 schreef:
14 apr 2019, 04:25
icecoldkillahh schreef:

Maar deze... bruut.

Is het moeilijker dan Bloodborne of Dark souls? Heb je ze beide gespeeld?
Nee, niet moeilijker. Alle Dark Souls games alsook Bloodborne meerdere malen gespeeld. Ook nog de 1ste, Demon Souls. Je mag de frustratie niet laten toenemen. Dat blijft een goede tip. En veel tips bekijken op YouTube. Gigantische community is dat geworden, de Soulsborne titels. Maar deze Sekiro is toch wel anders. Enige nuttige ervaring van de Soulsborne die je kan gebruiken is de parry/deflect mechaniek. Geduldig willen zijn en beter willen worden ook natuurlijk.

icecoldkillahh
Oldie
Oldie

Bericht door icecoldkillahh » 15 apr 2019, 18:43

Ghosts is niet gecancelled.

Lfc_23
Newbie
Newbie

Bericht door Lfc_23 » 17 apr 2019, 21:05

Ik begin daar echt niet aan, setting spreekt me enorm aan maar geen zin om x tal keren dood te gaan en in rage mode gaan..

icecoldkillahh
Oldie
Oldie

Bericht door icecoldkillahh » 17 apr 2019, 21:10

Lfc_23 schreef:
17 apr 2019, 21:05
Ik begin daar echt niet aan, setting spreekt me enorm aan maar geen zin om x tal keren dood te gaan en in rage mode gaan..
Jawel.... doen....

En ik ben ook gene goeie daarvoor... maar da spel leert u dat.... geduld hebben. 20 keer doodgaan per boss... maar vooral da spel brengt u back 2 basics. Rustig blijven... en patronen leren... en klaar.

Als de setting u ding is... moet ge het zeker spelen

Lfc_23
Newbie
Newbie

Bericht door Lfc_23 » 18 apr 2019, 18:29

bloodborn ook aan begonnen en ik suck echt in dat voor games