Transferzomer 2019

- Club heeft interesse in de 20-jarige winger Jonathan Amon van FC Nordsjaelland. Transferprijs ongeveer 3 miljoen euro (HNB)

- Japanse media maken gewag van interesse in spits Shinji Okazaki van Leicester.

De B.V.-gossip topic

Koetjes en kalfjes

Moderator: Moderators

Herceg Medo
Addicted Member
Addicted Member

Re: De B.V.-gossip topic

Bericht door Herceg Medo » 06 mei 2019, 16:37

edmund schreef:
06 mei 2019, 12:21
Terug naar de middagdutjes, therapeutische appeltaart zonder gluten, vrienden, herfstbladeren, boeken en netflixmarathons.
Als je daarmee je dagen kan vullen en je boterham verdienen, ben je wel redelijk goed bezig.

RoiNabil
Newbie
Newbie

Bericht door RoiNabil » 07 mei 2019, 16:25

Elke Clijsters (34) en Jelle Van Damme (35) zijn weer een koppel. Dat heeft de voetballer zelf bekendgemaakt op Instagram. Enkele maanden geleden had Elke nog een klacht ingediend tegen haar ex-echtgenoot, maar nu blijken de problemen dus van de baan.

“Ik heb gelogen. Ik heb fouten gemaakt. Ik neem alle verantwoordelijkheid op mij. Maar ik heb geleerd”, schrijft Jelle Van Damme op Instagram. “Niemand is perfect. We maken fouten. We vallen. We staan weer op. Echte liefde keert altijd terug. Ik wil gewoon dat je weet, op het einde van de dag ben jij het. Jij bent het altijd geweest.”

Klacht voor stalking

De verzoening van het koppel is opmerkelijk. Eind vorig jaar diende Elke nog een klacht in tegen Jelle wegens stalking. “Al bijna drie jaar krijg ik af te rekenen met een stalker”, uitte Elke haar frustraties toen in een emotioneel Instagram-bericht. Ze deed ook uit de doeken hoe hij te werk ging en wat zijn intenties waren. “Hij maakte anonieme profielen aan, waarmee hij reacties achterliet op mijn profiel en mij berichten stuurde. Hij liegt over mij en zegt tegen anderen dat ik een verschrikkelijk mens ben.”

Daar stopte het niet. “Hij zat ’s nachts aan mijn huis in zijn wagen te wachten en te kijken naar wat ik aan het doen was of wie ik mee naar huis nam’, schreef Elke. “Hij ging rond mijn huis en sprong in de tuin om door het raam van mijn slaapkamer te kunnen kijken. Hij wachtte mij na het uitgaan op op de parking, en contacteerde mijn vrienden om hen uit te vragen over mij. Hij stuurde mij ook berichten als: ‘Jouw vader (de in 2009 overleden voetballer Lei Clijsters, red.) zou zich zo schamen moest hij je nu kunnen zien.’ En nog veel, veel meer. Dat heeft mij een tijdje veranderd. Emotioneel had dat een grote impact. Ik heb er lang over gezwegen, en heb verschillende manieren geprobeerd om ermee om te gaan. Ik was triest en bang, maar ook kwaad. Ik vroeg mij af wat ik fout had gedaan of wat anders kon. Ik dacht dat het mijn fout was.”
Veelbesproken koppel

Elke en Jelle waren negen jaar samen en zevenenhalf jaar getrouwd. Vanaf het begin waren ze een veelbesproken BV-koppel. Zij de zus van Kim Clijsters, hij een succesvol voetballer die bij de Rode Duivels speelde.

Nadat ze in de zomer van 2014 al eens kortstondig uit elkaar gingen, kondigden ze begin 2016 hun definitieve breuk aan, kort nadat Jelle naar de VS was vertrokken om daar te gaan voetballen (in de zomer van 2017 tekende hij bij Antwerp en kwam hij terug naar België, red.). In het belang van hun kinderen wilden ze wel “een positief contact onderhouden”, klonk het toen.
Verzoeningspogingen

Feit is dat Elke en Jelle de voorbije jaren flink worstelden met hun gevoelens voor elkaar. Elke gaf de papa van haar kinderen nog twee tot drie keer een kans, maar de verzoeningspogingen mislukten. Dit jaar gingen ze echter wel nog samen op vakantie naar de exotische Malediven. Een verhaal van aantrekken en afstoten, zo leek het wel. Nu lijken de brokken dus weer gelijmd te zijn.

Dennis Bergkamp
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door Dennis Bergkamp » 07 mei 2019, 16:46

Stop giving stupid people attention!!

Cudi
Oldie
Oldie

Bericht door Cudi » 07 mei 2019, 17:01

Dennis Bergkamp schreef:
07 mei 2019, 16:46
Stop giving stupid people attention!!
https://www.stamnummer3.be/viewtopic.php?f=18&t=107 :dkn:

Trueblue
Junior Member
Junior Member

Bericht door Trueblue » 07 mei 2019, 17:31

RoiNabil schreef:
07 mei 2019, 16:25
Elke Clijsters (34) en Jelle Van Damme (35) zijn weer een koppel. Dat heeft de voetballer zelf bekendgemaakt op Instagram. Enkele maanden geleden had Elke nog een klacht ingediend tegen haar ex-echtgenoot, maar nu blijken de problemen dus van de baan.

“Ik heb gelogen. Ik heb fouten gemaakt. Ik neem alle verantwoordelijkheid op mij. Maar ik heb geleerd”, schrijft Jelle Van Damme op Instagram. “Niemand is perfect. We maken fouten. We vallen. We staan weer op. Echte liefde keert altijd terug. Ik wil gewoon dat je weet, op het einde van de dag ben jij het. Jij bent het altijd geweest.”

Klacht voor stalking

De verzoening van het koppel is opmerkelijk. Eind vorig jaar diende Elke nog een klacht in tegen Jelle wegens stalking. “Al bijna drie jaar krijg ik af te rekenen met een stalker”, uitte Elke haar frustraties toen in een emotioneel Instagram-bericht. Ze deed ook uit de doeken hoe hij te werk ging en wat zijn intenties waren. “Hij maakte anonieme profielen aan, waarmee hij reacties achterliet op mijn profiel en mij berichten stuurde. Hij liegt over mij en zegt tegen anderen dat ik een verschrikkelijk mens ben.”

Daar stopte het niet. “Hij zat ’s nachts aan mijn huis in zijn wagen te wachten en te kijken naar wat ik aan het doen was of wie ik mee naar huis nam’, schreef Elke. “Hij ging rond mijn huis en sprong in de tuin om door het raam van mijn slaapkamer te kunnen kijken. Hij wachtte mij na het uitgaan op op de parking, en contacteerde mijn vrienden om hen uit te vragen over mij. Hij stuurde mij ook berichten als: ‘Jouw vader (de in 2009 overleden voetballer Lei Clijsters, red.) zou zich zo schamen moest hij je nu kunnen zien.’ En nog veel, veel meer. Dat heeft mij een tijdje veranderd. Emotioneel had dat een grote impact. Ik heb er lang over gezwegen, en heb verschillende manieren geprobeerd om ermee om te gaan. Ik was triest en bang, maar ook kwaad. Ik vroeg mij af wat ik fout had gedaan of wat anders kon. Ik dacht dat het mijn fout was.”
Veelbesproken koppel

Elke en Jelle waren negen jaar samen en zevenenhalf jaar getrouwd. Vanaf het begin waren ze een veelbesproken BV-koppel. Zij de zus van Kim Clijsters, hij een succesvol voetballer die bij de Rode Duivels speelde.

Nadat ze in de zomer van 2014 al eens kortstondig uit elkaar gingen, kondigden ze begin 2016 hun definitieve breuk aan, kort nadat Jelle naar de VS was vertrokken om daar te gaan voetballen (in de zomer van 2017 tekende hij bij Antwerp en kwam hij terug naar België, red.). In het belang van hun kinderen wilden ze wel “een positief contact onderhouden”, klonk het toen.
Verzoeningspogingen

Feit is dat Elke en Jelle de voorbije jaren flink worstelden met hun gevoelens voor elkaar. Elke gaf de papa van haar kinderen nog twee tot drie keer een kans, maar de verzoeningspogingen mislukten. Dit jaar gingen ze echter wel nog samen op vakantie naar de exotische Malediven. Een verhaal van aantrekken en afstoten, zo leek het wel. Nu lijken de brokken dus weer gelijmd te zijn.

Hoe is het in godsnaam mogelijk. :crazy:

cassei
Newbie
Newbie

Bericht door cassei » 11 mei 2019, 18:51

Jan-9102 schreef:
04 mei 2019, 20:40
Kassei Stamper schreef:Puckske, jawadde. Danku om te delen. ;)
Der zijn er nog maar Tapatalk wil ze niet versturen. AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Nu wel dus :)
Efkes quoten omdat het zo'n lekker nieuws is :boobies2:

cassei
Newbie
Newbie

Bericht door cassei » 11 mei 2019, 18:53

Glover schreef:
02 mei 2019, 17:14
Jan-9102 schreef:
30 aug 2017, 06:51
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De jacht is geopend!
Graag gedaan.

Mario Balotelli
Oldie
Oldie

Bericht door Mario Balotelli » 16 mei 2019, 09:25

Omdat jullie er ook niet van konden slapen: Eva Daeleman heeft haar Instagram terug! Bovendien brengt ze in augustus een nieuw boek uit, “Woman Up”

Gratchski
Senior Member
Senior Member
Vak: 313

Bericht door Gratchski » 16 mei 2019, 09:44

Mario Balotelli schreef:
16 mei 2019, 09:25
Omdat jullie er ook niet van konden slapen: Eva Daeleman heeft haar Instagram terug! Bovendien brengt ze in augustus een nieuw boek uit, “Woman Up”
Was dit nu echt nodig op zo'n dag?

Jack Frost
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door Jack Frost » 16 mei 2019, 11:28

Gratchski schreef:
16 mei 2019, 09:44
Mario Balotelli schreef:
16 mei 2019, 09:25
Was dit nu echt nodig op zo'n dag?
Effe naar boven scrollen en uw dag is weer beter.

cis19
Addicted Member
Addicted Member
Vak: 424

Bericht door cis19 » 16 mei 2019, 14:07

bert bibber moet 5000 € per dag betalen zolang hij geen dna staal aflevert. Zal waarschijnlijk een flesje champagne opentrekken en er een op drinken want het is toch de belgische belastingbetaler die dit mag ophoesten.
Had hij nu zoals iedere grote meneer gezegd : ja, ze is van mij en dan (sic francois mitterand toen hem zijn buitenechtelijke dochter voor de voeten werd geworpen : et alors), boekskes zouden een week volgestaan hebben en de oude meetjes zouden er bij de bakker en beenhouwer over gesproken hebben en het zou dan vergeten zijn. Nu blijft dat ganse circus ons geld kosten (gerecht en advocaten van bert bibber) om iets wat eigenlijk totaal geen zin meer heeft om te ontkennen, want is nu ook niet zo dat paula op grond hiervan een scheiding zal aanvragen.

Mario Balotelli
Oldie
Oldie

Bericht door Mario Balotelli » 18 mei 2019, 06:26

Sarah Bettens wordt Sam

Roy Orbison
Oldie
Oldie

Bericht door Roy Orbison » 18 mei 2019, 06:35

Mario Balotelli schreef:
18 mei 2019, 06:26
Sarah Bettens wordt Sam
wut

Mustang_
Senior Member
Senior Member
Vak: 211

Bericht door Mustang_ » 18 mei 2019, 09:26

Roy Orbison schreef:
18 mei 2019, 06:35
Mario Balotelli schreef:
Sarah Bettens wordt Sam
wut
Tis de ene achter de andere de laatste tijd, djeezus.

Lampzak
Senior Member
Senior Member

Bericht door Lampzak » 18 mei 2019, 09:33

Nu komt ook niet als een grote verassing eigenlijk.
Is altijd al een beetje Sam geweest hé ons Sarah

Hans Supermans
Oldie
Oldie

Bericht door Hans Supermans » 18 mei 2019, 09:55

Gert Bettens wordt Gerda had inderdaad verrassender geweest.

Ikbenhiernie
Senior Member
Senior Member

Bericht door Ikbenhiernie » 18 mei 2019, 10:05

Mustang_ schreef:
18 mei 2019, 09:26
Roy Orbison schreef:
18 mei 2019, 06:35
Mario Balotelli schreef:
Sarah Bettens wordt Sam
wut
Tis de ene achter de andere de laatste tijd, djeezus.
djeebroer (hein)

edmund
Oldie
Oldie

Bericht door edmund » 18 mei 2019, 10:07

Not a dick?

Glenpa
Moderator

Bericht door Glenpa » 18 mei 2019, 10:28

Dat was geen man?

Scripter
Oldie
Oldie

Bericht door Scripter » 18 mei 2019, 10:40

Dacht dat die al eens omgebouwd was

Roy Orbison
Oldie
Oldie

Bericht door Roy Orbison » 18 mei 2019, 11:36

kizzig wuf

ollie
Senior Member
Senior Member

Bericht door ollie » 18 mei 2019, 13:09

Das nu toch echt geen verrassing zeg...

Roy Orbison
Oldie
Oldie

Bericht door Roy Orbison » 18 mei 2019, 13:12

Zijn die grapjes eigenlijk terugbetaald door de sociale zekerheid?

Hans Supermans
Oldie
Oldie

Bericht door Hans Supermans » 18 mei 2019, 13:21

Roy Orbison schreef:
18 mei 2019, 13:12
Zijn die grapjes eigenlijk terugbetaald door de sociale zekerheid?
Nee. Dat gaat over iets cosmetisch. Zo wordt het nog gezien.

Borstvergrotingen worden ook niet terugbetaald.

Glover
Addicted Member
Addicted Member

Bericht door Glover » 18 mei 2019, 15:15

Sam & Gert :mrgreen: